Vandaag wordt het zelfgemaakte kippensoep.
Ik vond het zelf wel lekker, alleen de gezinsleden wat minder 'wat is dit voor groene drek' 😂🙈restant spaghetti
met daarbij fijngesneden diepvries spinazie, gehakt en cottage cheese
Geen idee of het lekker is 😱
Ik probeer gewoon een kliekje te upcyclen 😅
Ik laat wel even weten of het lekker was, ha ha
Ik heb er weinig verstand van maar als dat brood uit Libanon komt dan zal het al wel droog zijn en dat lam zal inmiddels wel zijn volgroeid als die dat hele stuk heeft moeten lopen🤣🤣Hier wordt het een wrap van Libanees brood met oa lamsshoarma
Dat mag jij denken, dat vind ik helemaal niet erg, dan eet ik het lekker met de buurvrouw helemaal opIk heb er weinig verstand van maar als dat brood uit Libanon komt dan zal het al wel droog zijn en dat lam zal inmiddels wel zijn volgroeid als die dat hele stuk heeft moeten lopen🤣🤣
Niet lachen, maar als je veel uien moet snijden is een duikbrilletje we wat. Heb ik ook niet hoor maar mocht ik er een hebben dan zou ik hem nog opzetten ook.Morgen krijg ik bezoek dus ben al bezig met uiensoep maken.
Eerst halve uienringen snijden.
Dan huil ik jammer genoeg nog even hard.Waterkraan laten lopen helpt ook.
Dat lijkt me heel lekker etenDat mag jij denken, dat vind ik helemaal niet erg, dan eet ik het lekker met de buurvrouw helemaal op
Ik kan je verzekeren dat dit er een was om figuurlijk maar ook letterlijk je vingers bij af te likken. Lekker met een frisse salade gecombineerd met feta.Dat lijkt me heel lekker eten
Die schnitzel daar eet je dagen van Jaap😉Roerbak Andijvie met spekjes gebakken aardappelen en snitsel
Vla toe
Smakelijk eten Allemaal
Bekijk bijlage 357973
Dacht je dat 😉Die schnitzel daar eet je dagen van Jaap😉
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.