Zostraks een lekker bord friet en nu suikerbrood met een kop koffie.
Dat klinkt als een uitgedacht plan 😆Als het goed is maak ik vanavond lasagne. Hele schaal voor mij alleen denk ik want de rest hoeft het niet 😛
Dat heb jij goed gezien 🤣Dat klinkt als een uitgedacht plan 😆
Mooi eten gap.Had geen zin om te koken en geen zin in afwas gisteren want het was al laat. Dan krijgen we dit 😄 (heb nog nooit zulke malse kip gehad overigens)
Courgette, kip, ui, ketjap, peper, zout, half blikje zalm, beetje olijfolie en uiteindelijk bijna anderhalf uur in de oven. Enige wat ik niet meer moet doen is rechtstreeks van de folie eten 😆
In de pot appelmoes zit appelmoes. Dus de pot zal waarschijnlijk appelmoes verschaffen.Wat de titel al zegt. Wat schaft de pot bij jullie vandaag?
Je moet niet alles geloven wat ze op het etiket zetten Andre😉In de pot appelmoes zit appelmoes. Dus de pot zal waarschijnlijk appelmoes verschaffen.
Toch maar goed dan dat er een pot bestaat voor appelmoes.Je moet niet alles geloven wat ze op het etiket zetten Andre😉
Dan willen we die allemaal wel proeven denk ik😉Grote fan geworden van de zelfgemaakte Teriyaki-saus hier
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.