Friesian
Well-known member
Tomatensoep en frietjes met stoofvlees.
hopelijk anders is de wind nog niet voorbij .Hier staat nu 5 liter erwtensoep op.
Kan weer een deel in de vriezer, voor later.
Welkom bij de club hier ook al aantal dagen😕maag ligt overhoop zal tijdje vasten worden
Hoe maak jij dat?Homemade groentesoep
2 bouillonblokjes, soepvlees/balletjes/mergpijp, 4uur laten koken met een kruidenbuiltje dan groenten toevoegen en soepkruiden van maggi en dan vermecelli en dan istie klaarHoe maak jij dat?
Wat zijn zoal de ingrediënten?
De kracht van een goeie bouillon..2 bouillonblokjes, soepvlees/balletjes/mergpijp, 4uur laten koken met een kruidenbuiltje dan groenten toevoegen en soepkruiden van maggi en dan vermecelli en dan istie klaar
Ja die verse kruiden hebben hier geen lang leventje dus die haal ik niet meer, wel een la vol met allerlei gedroogde kruiden en kruidenpoedersDe kracht van een goeie bouillon..
Ik heb in de tuin verse kruiden, daslook, rozemarien, thijm ed..
Ja die verse kruiden hebben hier geen lang leventje dus die haal ik niet meer, wel een la vol met allerlei gedroogde kruiden en kruidenpoeders
Ik vraag me af wat ergere gevolgen heeft, erwtensoep of bruinebonensoep😆Hier is het vandaag eigen gemaakte erwtensoep met een broodje.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.