Friesian
Well-known member
Hier zelfgemaakte ossenstaartsoep uit een pakje en zelfgemaakte nasi goreng met in Chinese ruit gesneden gebakken ei. Vla toe.
Dat ga ik morgen halen denk ik dus bedankt voor je tip.Bakje ongezond
Bekijk bijlage 340450
En hoe smaakten ze? Ik vind loempia's altijd zoooooo lekker!Naast het warme eten had Gwen op school met koken nog wat loempia s gemaakt dus die gaan we straks als verlaat toetje opeten.
Nou best wel goed hoor maar ja ze krijgen 4 uur kookles per week dus er is de nodige goede begeleiding bij. Ach het is wel goed voor ze en ze moeten zelf eerst bij de supermarkt de ingredienten kopen.En hoe smaakten ze? Ik vind loempia's altijd zoooooo lekker!
Ik heb vandaag een paar gegeten op WC Vinkhuizen.....zeker een aanrader.Nou best wel goed hoor maar ja ze krijgen 4 uur kookles per week dus er is de nodige goede begeleiding bij. Ach het is wel goed voor ze en ze moeten zelf eerst bij de supermarkt de ingredienten kopen.
Je bent weer lekker duidelijk zeg.Hier hebben we een bezoekje aan de cafetaria gebracht en het eten meegenomen om thuis op te eten.
Doorgaans eet ik niet op de WC. En wat je daar produceerd lijkt eerder op een kroket, dan op een loempia………Ik heb vandaag een paar gegeten op WC Vinkhuizen.....zeker een aanrader.
Als ze ooit bij jullie een winkelcentrum krijgen dan zal het kwartje wel vallen Marcel en volgens mij ben jij niet vies van een lekkere kroket😉Doorgaans eet ik niet op de WC. En wat je daar produceerd lijkt eerder op een kroket, dan op een loempia………
Goed idee, dus morgen hier patatjes met hachee of stoofvlees.t-bonesteak met patatjes
Ja zo’n steak is wat te taai voor jouw delicate gebit he.😛Goed idee, dus morgen hier patatjes met hachee of stoofvlees.
Ik eet geen steak en dat halfrauwe spul hoor. Ik eet nog wel gehakt en kip en een hamburger maar verder eet ik weinig vlees maar ja hachee van Struik met patat staat straks op het menu en dat gaat me vast prima smaken.Ja zo’n steak is wat te taai voor jouw delicate gebit he.😛
Lekker simpel dus een echte Grunneger😉Gewoon een lekkere gehaktbal met brood..
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.