Wat schaft de pot bij jullie vandaag?


Hier zelfgemaakte ossenstaartsoep uit een pakje en zelfgemaakte nasi goreng met in Chinese ruit gesneden gebakken ei. Vla toe.

IMG20220304100104.jpg


IMG20220304095933.jpg


IMG20220304100028.jpg
 
Vandaag bruine fruitschaal
Smakelijk eten Allemaal
 
Naast het warme eten had Gwen op school met koken nog wat loempia s gemaakt dus die gaan we straks als verlaat toetje opeten.
 
Naast het warme eten had Gwen op school met koken nog wat loempia s gemaakt dus die gaan we straks als verlaat toetje opeten.
En hoe smaakten ze? Ik vind loempia's altijd zoooooo lekker!
 
Prachtige nasi frisian.
Hier ook afhaal
16464219514521226288651.jpg
telo met tri.
Dat is cassave met gedroogte hele visjes heropgebakken zoiets, lekker spicey
 
Hier hebben we een bezoekje aan de cafetaria gebracht en het eten meegenomen om thuis op te eten.
 
En hoe smaakten ze? Ik vind loempia's altijd zoooooo lekker!
Nou best wel goed hoor maar ja ze krijgen 4 uur kookles per week dus er is de nodige goede begeleiding bij. Ach het is wel goed voor ze en ze moeten zelf eerst bij de supermarkt de ingredienten kopen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Thdo
Nou best wel goed hoor maar ja ze krijgen 4 uur kookles per week dus er is de nodige goede begeleiding bij. Ach het is wel goed voor ze en ze moeten zelf eerst bij de supermarkt de ingredienten kopen.
Ik heb vandaag een paar gegeten op WC Vinkhuizen.....zeker een aanrader.
 
Witlof met banaan en een gehaktsnitzel.
 
Hier was het griekse ovenschotel met gigantes en fetta.
 
Noodvoedsel hier ofwel snel klaar eten brood met gebakken ei en klaar.
 
Homemade recht uit me diepvries
1646503066063962265166.jpg

Nog 6 porties over, precies tot aan de lente.
Het is me dit jaar qua erwtensoepvariatie goed bevallen om er op laats nog erwten uit blik toetevoegen en veel zelf gemalen peper.
 
Doorgaans eet ik niet op de WC. En wat je daar produceerd lijkt eerder op een kroket, dan op een loempia………
Als ze ooit bij jullie een winkelcentrum krijgen dan zal het kwartje wel vallen Marcel en volgens mij ben jij niet vies van een lekkere kroket;)
lidlkroket GIF by Lidl Nederland
 
Lekkere varkenshaas met roomsaus en bijgerechten, en een Dame Blanche na. We waren uit eten met 9 personen, broer, zussen en aanhang en onze moeder. Was gezellig met zn allen en vooral heerlijk eten.
 
Vandaag gevulde paprika en bami.
Vla toe
IMG_20220306_173931.jpg

Smakelijk eten Allemaal
 
Hier spaghetti met een tomaten champignon saus.
Kan ik komende week nog een keer eten.
 
Lasagne? LasagnJA!
 
Ik ga zo een witlofsalade maken. Met bruine bonen en spekjes.
 
Vandaag rode biet met gebakken aardappelen ham kaas snitsel
Vla toe
Smakelijk eten Allemaal
 
Is zo een steakie zo slecht te kauwen dan.
Misschien een waygu stukje voor ons ouwes
 
Ja zo’n steak is wat te taai voor jouw delicate gebit he.:p
Ik eet geen steak en dat halfrauwe spul hoor. Ik eet nog wel gehakt en kip en een hamburger maar verder eet ik weinig vlees maar ja hachee van Struik met patat staat straks op het menu en dat gaat me vast prima smaken.
 
Vandaag restant bami met saté en gebakken ei
IMG_20220308_173008.jpg

Vla toe
Smakelijk eten Allemaal.
 

Terug
Bovenaan