Ik heb laatst een fles Ponche crema gekregen. Nou, dat spul gaat er wel in.
Zometeen nog een restant nasi met een ei.
Zometeen nog een restant nasi met een ei.
Gemakkelijk en lekker dus.Spaghetti bij moeders!
Die laatste eieren zijn toch wel chocolade exemplaren toch.😉Brood en een gekookt ei.
Koffie met eieren toe.
Uiteraard Jaap!Die laatste eieren zijn toch wel chocolade exemplaren toch.😉
Want anders🤢
Gebakken vensterbanken moeten ook lekker zijn dus misschien is dat iets voor vanavond😉Ik heb werkelijk nog geen idee.
Ik zou ze wel ff door bierbeslag halen voor het bakken. Dat maakt ze extra krokant.Gebakken vensterbanken moeten ook lekker zijn dus misschien is dat iets voor vanavond😉
Geef mij maar een vensterbank met bierbeslag.Voor degene die niet weten hoe je vensterbanken moet bereiden hier dan even het recept:
https://www.smulweb.nl/recepten/822399/Gebakken-vensterbanken
Zal ik je zeggen dat ik wel van de uitdrukking had gehoord maar niet wist dat het ook echt een recept is. Ik zag wat het is en dacht ook geef mijn portie maar aan fikkie.Geef mij maar een vensterbank met bierbeslag.
Alles is lekkerder dan zo’n gore aubergine! Oh ja. Courgette ook zo’n goor ding.
Tja ik was het ijs vergeten dus daarom deze correctie😢Nou vandaag penne met gehakt en pasta saus en ijs na.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.