Wat schaft de pot bij jullie vandaag?


Nou hier een wijziging want het bezoek gaat niet door dus dan wordt het net als bij Andre macaroni wat nog over was.
 
Om een goed en lekker voorbeeld te volgen
Een pan macaroni en ijs toe.
IMG_20220327_180447.jpg

Smakelijk eten Allemaal.
 
Een hamburger-achtig iets, met gebakken ui, champignons, spinazie, kurkuma en zwarte peper. Onverwacht lekker.

Yoghurt met kaneel na.

IMG-20220327-WA0000.jpeg
 
Restant macaroni van zondag
Ijs toe.
Smakelijk eten Allemaal
 
Gisteren vergeten te melden.

Erwtensoep met brood.

Voor vandaag.

Gebakken aardappeltjes met een italiaanse salade en een vega schnitzel.
 
Vandaag gebakken aardappelen roerbak prij met spekjes en kaas
Draadjes vlees
Vla toe
IMG_20220330_173118.jpg

Smakelijk eten Allemaal
 
Vroeg eten vandaag voor hier, ben net op het fietspad gapleurt een bezorger van voren en eentje van achteren, alle boodschappen verstrooit hun rijden gewoon door , nu heb ik chinees gehaald zonder vrees zonder effort maar wel met een gezonde dosis peper.
1648729855293211895311.jpg
MOKSI EN MIHOEN SAUS APart.
 
Hier straks rauwe andijvie met kaas en mosterdressing, en aardappelpuree en jus daarbij.
 

Vandaag Hongaarse oven kool schotel.
Ijs toe.
IMG_20220331_173529.jpg

Smakelijk eten Allemaal.
 
Kun je dan geen forumuitje met lekker eten organiseren,ik wens het wel maar ik weet niet hoe.
Ergens, op een dag ,in een nabije toekomst hopelijk voor als de de meesten er nog bij kunnen wezen
 
Helemaal buffet en tafelconversaties uitsluitend tot in de periferi vh aquariumwezen.
Met alles wat dies meer zijt
 
Nou ik denk een makkelijke dag en dat wil zeggen even bij de Chinees langs en dan hebben we gelijk voor 2 dagen.
 
Vandaag roerbak andijvie gebakken aardappelen kip burger.
Vla toe.
Smakelijk eten Allemaal
 
Manlief heeft migraine dus kon niet koken en na een dag postlopen had ik geen fut meer, dus maar 2 pizza's uit de vriezer getrokken
 
Vandaag makkelijk restant Hongaarse kool schotel
Vla toe.
Smakelijk eten Allemaal
 

Terug
Bovenaan