En morgen gebakken aardappeltjes met............................................Gisteren gebakken aardappeltjes met asperges en stukje zalm.
Vandaag gebakken aardappeltjes met salade en vega nuggets.
Reageert overal.........maar lezen, ho maar!En morgen gebakken aardappeltjes met............................................
Best bijzonder. Heb jij een vriesdroog machine??Zelfgemaakte cup-a-soup met gele dwerggarnaaltjes
Gefeliciteerd!!!Vandaag Fondue wegens mijn verjaardag
Dankjewel, het was een geslaagde avondGefeliciteerd!!!
En eet smakelijk.
Kijk nu lees ik pas deze mededeling dus ja daarom wist ik gister van niksVandaag Fondue wegens mijn verjaardag
Kijk nu lees ik pas deze mededeling dus ja daarom wist ik gister van niks
Nou vandaag gaan wij zelfgemaakte groentesoep eten als alles verloopt zoals we hebben gepland. En loopt het anders dan trek ik het restje Chinees wel uit de koelkast.
En morgen gebakken aardappeltjes met............................................
Reageert overal.........maar lezen, ho maar!
Tja wie verwacht nou dat Antje hier haar verjaardag meedeelt en als we alle topics moeten teruglezen dan moet ik er nog 3 collega s bijzoeken 😆Reageert overal.........maar lezen, ho maar!
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.