Hier wordt het mihoen kwantung.
Doel je op de Labello op de tweede fotomet wat ik daarvoor extra in huis heb.
Nee hoor. Ik heb ff jouw gereedschapskist geleend, dat weet je toch?Doel je op de Labello op de tweede foto
De kat heeft een rauw bipsje van al dat felle eten wat over was....Doel je op de Labello op de tweede foto
Geen bofbipsje? 🙂De kat heeft een rauw bipsje van al dat felle eten wat over was....
O ja dat is ook zo, maar ja je mag hem wel houden hoor want ik gebruik hem toch nietNee hoor. Ik heb ff jouw gereedschapskist geleend, dat weet je toch?
Voor de verandering hadden we dit keer Fusilli en uiensoep met Labello.Vanmiddag uiensoep en daarna Fusilli. Allebei extra op smaak gebracht met wat ik daarvoor extra in huis heb.
Bekijk bijlage 342577
Bekijk bijlage 342578
Dat is lekker verzachtend voor de maag in elk geval.Voor de verandering hadden we dit keer Fusilli en uiensoep met Labello.
Ik heb hier ook nog een hoop ijs in de vriezer.Ik dacht goh ik lust wel iets na het eten nog al is het al 7 uur dus ja ik vond nog de bak met ijs in de vriezer.
Het topic gaat over wat je eet maar niet waar je eet RichardEten bij moeders thuis!
Het werd rode biet, verse worst en gebakken aardappels (manlief kookte)Rode biet, knaatje, aardappels, jus
Manlief houdt dus niet van een knaatje.Het werd rode biet, verse worst en gebakken aardappels (manlief kookte)
Jawel maar deze verse worst was een jalapenjoworst (nieuw in het assortiment bij de lokale slager) dus die wou die testenManlief houdt dus niet van een knaatje.
Het topic gaat over wat je eet maar niet waar je eet Richard
Maar je hebt groot gelijk want het is makkelijk en vast lekker.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.