Wat schaft de pot bij jullie vandaag?


Ik ben waarschijnlijk een vreemde šŸ˜…
Maar ik ben helemaal verzot op broodjes, croissantje, een sapje of koffie erbij. Heerlijk!

Maar omdat het nogal een calorieƫnbom kan zijn verschuiven we een uitgebreid ontbijt dus wel eens naar de avond. Dus vanavond eten we broodjes!
20220423_161625.jpg
 
Ik ben waarschijnlijk een vreemde šŸ˜…
Maar ik ben helemaal verzot op broodjes, croissantje, een sapje of koffie erbij. Heerlijk!

Maar omdat het nogal een calorieƫnbom kan zijn verschuiven we een uitgebreid ontbijt dus wel eens naar de avond. Dus vanavond eten we broodjes!
Bekijk bijlage 342787
Hoe dat zo vreemd is gewoon lekker ook als avond maaltijd
En als je het niet alle dagen eet komt het met de calorieƫn wel goed toch
smakelijk eten zou ik zeggen geniet er van.
 
Hier spekpannenkoek met stroop had er nog een paar over van de vorige keer ;) dus lekker makkelijk.
Smakelijk eten allemaal
 
Tijdje niet geweest hier.

Vrijdag: Fish and chips en een dame blanche toe.
Zaterdag: Sashimi, Schnitzel huisspecial, koffie.
Vandaag: Nasi met een spiegelei. En koffie met kersenvlaai (uit limburg meegenomen) toe.
 
Vandaag roerbak prij met ham en blauwe kaas
Gebakken aardappelen en ham kaas cordonbleu
Vla toe
IMG_20220426_173040.jpg

Eet smakelijk allemaal.
 
Hier zelfgemaakte tomatensoep en gelijk maar voor morgen gemaakt in de kleuren van Willempie :LOL:
 
Nu stoofpotje met ui, knoflook, zoete aardappel, spruitjes, tomaat en 2 gebakken eitjes.

20220428_144848.jpg


Vanavond een salade van ijsbergsla, augurk, kaasblokjes, gehakte walnoot en 1000-islandsdressing.
 
Zelfgemaakte tomaten soep met (stok)brood. En vanavond nog gehaktballetjes van de slager in ketjap.
 
  • Leuk
Waarderingen: Drup
Omdat het hier maar :br: en bleef zuurkool stamppot met worst.
IMG_20220428_173838.jpg

Vla toe.
Smakelijk eten Allemaal
 
Hier worden het gebakken aardappelschijfjes met een Italiaanse salade en een vega schijf erbij.
 
Hier geen zin om te koken dus makkelijk
Brood met warm vlees en tomaten salade
Vla toe.
Smakelijk eten Allemaal
 

Terug
Bovenaan