Wat schaft de pot bij jullie vandaag?


Zelf maken is veel lekkerder. Veel werk? Mwah. Dik kwartier en de slowcooker doet de rest nu.
Dat doen wij ook meestal hoor maar ik moet zeggen dat deze niet veel onder doet voor de selfmade. Ik zou hem echt een keer proberen.
 
Bevalt de slowcooker. Ik ben er nog over aan het twijfelen.
Vandaag hier kippenstoof
1000010401.jpg
 
Bevalt de slowcooker. Ik ben er nog over aan het twijfelen.
Vandaag hier kippenstoof
Bekijk bijlage 368849
Het is onze 2e. We hadden een kleintje van amper 1:5 liter. Nu 3,5 liter. Kun je eens wat meer of andere gerechten maken.
maar het bevalt prima. je zet hem gevuld aan en hebt er de halve of hele dag geen omkijken naar.
 
Ze zijn makkelijk Stefan en wij hebben er ook een maar ik heb er geen kunnen vinden met het Ajax logo en dat is wel jammer:DDDe aquariumspullen vraag je aan de Sint en de slowcooker aan de kerstman.
 
Hèèèèè hééééééé.
Haha iedereen vraagt zich af waar hebben die 2 gekken het over maar ja dat is ons geheim:ROFLMAO::ROFLMAO:
 
Bevalt de slowcooker. Ik ben er nog over aan het twijfelen.
Vandaag hier kippenstoof
Bekijk bijlage 368849
Ziet er lekker uit!

Slowcooker aanschaffen? Doen zou ik zeggen! Als hij aan staat heb je er geen omkijken naar. Niet alleen voor stofschotels goed hoor, je kunt er zoveel meer mee.
Verdiep je er even goed in. Er zijn waanzinnig veel typen waar je uit kunt kiezen, sommigen met enkel een slowcooker functie, andere zijn multi cooker met een slow cooker functie. Er zijn er ook die met hoge druk kunnen koken (en tevens kunnen slow cooken) of grillen.

Misschien om te beginnen een eenvoudige slowcooker, dan kun je zonder al teveel uit te geven testen of het wat voor jou is en of je andere functies mist.
 
Zag er lekker uit, maar komt niet terug in mn receptenboekje. Het was niet vies, maar lekker ook niet. Uiteindelijk nog wat frieten in de airfryer gegooid. 🤣
 
Zag er lekker uit, maar komt niet terug in mn receptenboekje. Het was niet vies, maar lekker ook niet. Uiteindelijk nog wat frieten in de airfryer gegooid. 🤣
In dat geval neem ik vandaag geen risico en gooi vandaag de zak friet ook maar in de heteluchtoven;)
 
Vandaag biefstuk met champignons en stokbrood
Bruine bonen soep in voorbereiding voor morgen handig zon slowcooker.
IMG_20231129_145711.jpg
 
1701271551838444810427.jpg
patat is altijd goed
1701271010829189959617.jpg
het zijn kleintjes maar met zorg 2x gebakken. Uit 3 ongeschilde aardappeltjes gesneden😀
 
Hutspot vandaag. Zojuist de aardappels geschilt. En morgen Macaroni, dan weten jullie dat alvast. Zaterdag nog geen idee, misschien wel snert ingrediënten in de slowcooker mikken smorgens.
 
Bekijk bijlage 369120 patat is altijd goed Bekijk bijlage 369119 het zijn kleintjes maar met zorg 2x gebakken. Uit 3 ongeschilde aardappeltjes gesneden😀
Tja na je foto kan ik niet anders dan de rest van de friet hier maar klaar te maken met een frikandel en speciaalsaus. Morgen bami met ajam pangang.
 
Lekker. Snert in de slowcooker. Hele dag geen omkijken naar. Alleen nog wat rookworst erbij vanmiddag.
IMG_5316.jpeg
 
Dat is een foto van wat hier staat te pruttelen Albert;)
 
Hier pindakip uit de multi cooker, gemaakt op de slowcooker stand. Had ik ingevroren. Zelfgemaakte nasi, eitje, zuurtje etc.
 
Ik moet echt een slowcooker
Nou laat ik eerlijk zijn en het was Jessica die hem zo nodig wilde hebben maar in een grote pan maak je net zo makkelijk en nog snellere snert hoor;)
Daarbij kon ik hem al niet vinden met een Ajax logo dus toen hoefde zo n ding al helemaal niet meer voor mij:ROFLMAO::ROFLMAO:
 
Nou laat ik eerlijk zijn en het was Jessica die hem zo nodig wilde hebben maar in een grote pan maak je net zo makkelijk en nog snellere snert hoor;)
Daarbij kon ik hem al niet vinden met een Ajax logo dus toen hoefde zo n ding al helemaal niet meer voor mij:ROFLMAO::ROFLMAO:
Ik zie op FB mensen er wel bv appelmoes in maken, nou dat snap ik dus niet want daar win je denk ik echt niets mee. Maar ja zo maak ik rijstepap op de slome stand en het enige voordeel wat dat heeft is dat het nooit aan zal branden in mijn pan. Het is dan wel weer onnodig tijdrovend al kost het mij geen inspanning.

Ik heb de pindakip op de slow stand gemaakt, vlees wordt ontzettend zacht en mals. Voor de nasi het vlees gewoon aangebraden maar ik vind het "droog". Volgende keer gaat ook dat in een kleine slome (rijst niet).

In de slome schijnen smaken goed in te trekken doordat bv amper sappen van groenten en vlees verloren gaan. Nou lees ik dit ook over de hogedrukpan dus mogelijk komt er nog een multicooker bij met hoge druk functie.
 
Ik zie op FB mensen er wel bv appelmoes in maken, nou dat snap ik dus niet want daar win je denk ik echt niets mee. Maar ja zo maak ik rijstepap op de slome stand en het enige voordeel wat dat heeft is dat het nooit aan zal branden in mijn pan. Het is dan wel weer onnodig tijdrovend al kost het mij geen inspanning.

Ik heb de pindakip op de slow stand gemaakt, vlees wordt ontzettend zacht en mals. Voor de nasi het vlees gewoon aangebraden maar ik vind het "droog". Volgende keer gaat ook dat in een kleine slome (rijst niet).

In de slome schijnen smaken goed in te trekken doordat bv amper sappen van groenten en vlees verloren gaan. Nou lees ik dit ook over de hogedrukpan dus mogelijk komt er nog een multicooker bij met hoge druk functie.
Jeetje wat een gedoe en met een kant en klaar maaltijd van Appie ben ik veel sneller klaar hoor:pp
Ik ben meer van een gewone pan en een gasfornuis maar ja ik ben dan ook al zo n beetje bejaard:ROFLMAO::ROFLMAO:
 
Hier is hij bijna klaar John. Ff de rookworst erbij en nog een kleine 3 kwartier dan gaat hij dr aan….
Hier ook met een half uurtje en wij hebben er verse worst in. Smakelijk alvast maar Albert.
 
Hier is het nasi met ajam pangang en een rest snert.
 
Gebakken Kaiserbroodjes met shoarmavlees en knoflooksaus. Best wel goed, een airfryer om de broodjes af te bakken.
 
Laatst bewerkt:
Gekookte aardappelen, bloemkool met een sausje, en een lekkere ouderwetse gehaktbal met uitjes, ketjap etc.
even aanbraden zo meteen en dan een half uurtje laten sudderen in rundvleesbouillon. Gelijk heerlijke jus erbij.
 

Terug
Bovenaan