Kan gebeuren maar als het maar lekker is Edwin😉Bekijk bijlage 369975 roti maaltijd.
Vandaag moesten ze weer eens gierig wezen.
Ik kom net met Sky binnen en vindt het eerder schijtweer maar ja ik heb dit keer alles buiten laten liggenAangezien het Snertweer is volgens de weergeleerden eten wij het laatste bakje snert wat in de vriezer stond.
Dus gelijk bezig met je goede voornemens, niet een hele maar een halve bak ijs per dagHier dus gourmetten als we daar nog zin in hebben na alles wat er vandaag nog wordt gegeten. Het enige wat zeker opgaat is mn halve bak slagroomijs die ik meester ga maken
Nou een hele eet ik niet hoor maar vaak wel bijna een halve bak want ja dat is zo lekker heDus gelijk bezig met je goede voornemens, niet een hele maar een halve bak ijs per dag
Hier ligt nog een Vienetta. Gisteravond bijzonder weinig gesnackt, dus dat wordt als straf salades op brood. Help!Nou een hele eet ik niet hoor maar vaak wel bijna een halve bak want ja dat is zo lekker he
Restant gevuld stokbrood van gisteren en portie airfryer bitterballen
Ben benieuwd eerste keer die bitterballen uit de airfryer
Ijs toe
Smakelijk eten Allemaal
Gisteren eigen bami gegeten.
Zometeen stokbrood met lekkere dingen er op. Na gebakken appel met een likje stroop.
Nu staat de vegan chocolade cake en citroen cake in de oven voor morgen, voor na de pannenkoek/vlees-gourmet.
Geen klagen hier 🙂
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.