Wat schaft de pot bij jullie vandaag?


Wat voor knoflooksaus doen jullie eigenlijk, ik vind de calve nog al zoetig smaken.
Met een vijzel of knoflookpers en fritessaus fix ik het zelf graag en dan kun je er nog naar believen zwarte peper peterselie en citroen aan toevoegen.
Meestal maak ik het zelf te sterk er kan geen vampier meer verliefd op me worden.
En ook een goede morgen.
 
Ik gebruik vaak de bakjes van AH eigen merk of ander de flessen van Yildriz. Beide zijn ook best lekker zoet.
 
wij gebruiken vaak AH huismerk flessen. Of zelf maken (beetje yoghurt met mayo mengen, knoflook / peper / peterselie etc naar smaak). Goed laten trekken (nachtje ofzo) en dan genieten :D
 
In yogurt heb ik ook vaak komkommer erin beetje dille knoflook citroen en peper met zout maar weer.
 
In yogurt heb ik ook vaak komkommer erin beetje dille knoflook citroen en peper met zout maar weer.
wij gebruiken vaak AH huismerk flessen. Of zelf maken (beetje yoghurt met mayo mengen, knoflook / peper / peterselie etc naar smaak). Goed laten trekken (nachtje ofzo) en dan genieten :D
Dat dus, komkommer. En moet voldoende knoflook heb je geen peper nodig. Maar vriendjes maak je niet meer :DD
 
k pop breath GIF
 
Lekker romantisch samen ook een levende oktopusje opslurpen net als in bij de lady en de vagebond met spagetti hoe episch mooi!
 
Vanavond boerenkool uit de slowcookerā€¦ of Mous of hoe je het ook maar noemen wil in Nederland.
 
Eigen gemaakte Franse Frietjes, zojuist voorgebakken e. Over 3 kwartier afbakken en smullen. Ernaast een Frikandel of Kroket [niet zelf gemaakt, maar vd supermarkt]
 
zo,n hele worst had ik in me jonge jaren erna nog honger van 1 hele kip of kilootje lamskarbonaadjes dat smelt in me op.
Nu kan ik niet meer bulken maar wat is eten toch allemachtig plezierig.
17054264438781505019499.jpg
ik heb hier een uitgebreid patatje vrede met kruiden gefixt.šŸ¤—
 
Om in de winterse sferen te blijven en de lidl reclame uiting te volgen.
Wat eten jullie stampot zuurkool met worst en spek
Vla toe
Smakelijk eten Allemaal
 

Terug
Bovenaan