Wat is er nieuw

Wat schaft de pot bij jullie vandaag?

Aardappels, sla en een kipkrokant schnitzel. Bakje volle yoghurt na.

Bloemkool met kerriesaus, gebakken aardappelen en gekruide kipburger.

Veel plezier en geniet ervan.
Plank vol lekkers.
IMG_7735.jpeg

Even in de vriezer en koelkast gegrabbeld: schnitzel, ovenfriet en komkommerzoetzuur

Ik loop altijd door de supermarkt en kijk naar kortingsstickers op artikelen die tegen de houdbaarheidsdatum aanzitten. Meestal scharrel ik zo wat bij elkaar, vandaag zijn het kastanjechampignons, gebakken aardappeltjes en een kipburger. Ooit vond ik koken leuk, zeker voor een gezelschap. Nu vind ik het vaak een noodzakelijk kwaad en heb ik het liefst dat het zo snel mogelijk klaar is.

Ik heb een portie chili sin carne uit de vriezer gehaald. En omdst ik vandaag een brood gebakken heb doen we er daar een snee van bij.

Kant en klaar maaltijden zijn een uitkomst, maar die bakjes van 400 gram zijn voor mij te weinig.

Vandaag iets van boerenkool denk ik want dat is een van de weinige soorten konijnenvoer wat ik lust en voor het weekend gaan we een pan tomatensoep maken.

En nu het een uur langer licht is ook meer tijd om met de honden te wandelen. Nu is alleen nog de keus; ga ik eerst wandelen of eerst boodschappen doen 😂

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan