Ja dat is de groep die nergens verstand van heeftEr zijn mensen die zeggen dat aardappels niet goed voor ons zijn.

Nederlanders zijn aardappeleters dus als dat zo is dan zal het binnenkort wel verboden worden net als roken

Ja dat is de groep die nergens verstand van heeftEr zijn mensen die zeggen dat aardappels niet goed voor ons zijn.

Jij en druk? O ja, alleen met kerst he? 😎Vandaag maar wat friet gelet op de drukte.
Voor de kerst is de koelkast vol en bij de chinees halen we voor 2 dagen een indische rijsttafel met van alles erbij.

DaarJij en druk? O ja, alleen met kerst he?
moet ik dan ook de tot Kerst 2026 van bijkomen inderdaadOok lekker Mark en dan morgen de Mac mag ik hopen?Heel origineel gourmetten vandaag 😃
Nou denk dat we genoeg hebben voor morgen . Maar de Mac is vaak ontbijt hier dus waarschijnlijk beide 🤣Ook lekker Mark en dan morgen de Mac mag ik hopen?![]()
Ik ga tegen 4 uur de Indische rijstatfel ophalen. Kunnen we prima 2 dagen van eten met wat extra bami/nasi erbij.
Het is dat je net iets tever weg woont maar anders..............................Nou denk dat we genoeg hebben voor morgen . Maar de Mac is vaak ontbijt hier dus waarschijnlijk beide 🤣

Je verrast me telkens weer hoorWe beginnen 2026 goed met een saté Bekijk bijlage 393669
Bami en een bak yoghurt
Zit jij gewoon de restjes van Stijn op te eten joh 😁Vandaag het restant bami.
Aha, dus daar was mijn restantje, nu moet ik boodschappen doen🤨😉Zit jij gewoon de restjes van Stijn op te eten joh 😁
Stijn is erg vrijgevig hoorZit jij gewoon de restjes van Stijn op te eten joh
Ja dat staat ook voor Jes morgen op het menu en daarom heb ik frietZuurkoolstampot hier
Dat klopt, je kent mij door dit forum al aardig goed 👍Stijn is erg vrijgevig hoor![]()
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.