Wat is er nieuw

Wat schaft de pot bij jullie vandaag?

Vandaag maar wat friet gelet op de drukte.
Voor de kerst is de koelkast vol en bij de chinees halen we voor 2 dagen een indische rijsttafel met van alles erbij.

Roerbakgroenten, helaas zit er voor mij teveel rode peper in, een karbonade 🥩 en voor de rest heb ik nog niks in huis.

Vandaag maar wat friet gelet op de drukte.
Voor de kerst is de koelkast vol en bij de chinees halen we voor 2 dagen een indische rijsttafel met van alles erbij.
Jij en druk? O ja, alleen met kerst he? 😎 :engel: :iloveyou:

Vanavond een ovenschotel bloemkool. Morgen van wat er nog over is van gister en vanavond. Voor 2 kerstdag bij het familiegebeuren in Schildwolde maak ik Gehaktbrood en een Beenham. De rest wordt door andere leden vd familie verzorgd, met 20+ personen van alle lekkers genieten.

Vandaag weinig, zojuist lunch gedaan met warme croissantjes en suikerbrood en roggebrood. De ega mag straks werken tot half 11.
Dus vanavond wat Mie opwarmen enzo. Morgenavond pakken we uit met de familie. Beenham zit in de oven nu hier met de thermometer in zn kern,
Kijken of ie perfect gaar word. En hij wordt koud geserveerd bij een Capresesalade. Morgen nog een gehaktbrood in de oven die ook mee mag.

Ook lekker Mark en dan morgen de Mac mag ik hopen? :Dk :Dk

Ik ga tegen 4 uur de Indische rijstatfel ophalen. Kunnen we prima 2 dagen van eten met wat extra bami/nasi erbij.
Nou denk dat we genoeg hebben voor morgen . Maar de Mac is vaak ontbijt hier dus waarschijnlijk beide 🤣

Vandaag en morgen waarschijnlijk alleen oliebollen.

1000025073.jpg

Ja oliebollen en beignets en ik zag iets van stamppot zuurkool langskomen dus ik neem maar wat friet als ik nog trek heb.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan