Wat voor werk doe jij naast je Aqua Hobby?


Op dat andere forum schoot men een paar jaar geleden nogal in de stress als er ge-off topict werd.
Als het niet over het forumonderwerp ging vielen er gelijk opmerkingen.

Eentje daarvan was: "Voor slap ouwehoeren ga ik wel naar het café".
Dus hebben we een virtueel café opgericht, waar gekletst mag worden over wat je maar wilt.
Er is maar 1 eis, je moet er een drankje bij bestellen.

Maar die is dan gelukkig wel gratis.:cool:

En ik ben de virtuele barman van dat café.

Inderdaad. Wil je dit soort dingen bij een ander topic doen en niet hier? Dit is totaal OFF Topic! :D :D :D :sorry::D:br::D:cool:
 
Hahaha:br:

Ho ho, de beheerder stelt mij een vraag...:(
Het zou uiterst onbeleefd zijn daar niet op te antwoorden.:r
Dan maar even off topicen, gheghe.
 
De beheerder John, moet ook niet zoveel vragen stellen :D toch @jessicapilon
 
Nou, zal hun ook eens wat vragen stellen. Kijken wat daar uit komt.
 
Hahaha:br:

Ho ho, de beheerder stelt mij een vraag...:(
Het zou uiterst onbeleefd zijn daar niet op te antwoorden.:r
Dan maar even off topicen, gheghe.

Deze man heeft in elk geval goede manieren:D;)
 
Mijn naam is Kevin, 29 jaar en al 11 jaar werkzaam als particuliere bedrijfsbeveiliger. Mijn vaste werkplek is Philip Morris te Bergen op Zoom.
Daarnaast ben ik in de uren dat ik thuis ben vrijwillge brandweerman bij ons op het dorp.
 
Jij rookt je zeker suf of dat niet?
 
Ik ben productie planner bij een groot pharma bedrijf.
We ontwikkelen, registreren, produceren en verhandelen pharma producten.
Met name injectie preperaten en WSP's (Water Soluble Powders) voor zowel kleine huisdieren, als ook de grotere gezelschapsdieren.
 
Goedemorgen!

Ik ben Brem en ik werk op een middelbare school in de omgeving van Nijmegen :)
 
Ik rook totaal niet. Krijg bij de brandweer al regelmatig ongewenst rook binnen en dat vind ik al vervelend.
Ben wel genezen als je ziet welke troep er allemaal extra ingestopt word :mad:

Ja naja vertel jij mij wat er tegenwoordig in een sigaret zit? Volgens mij weet meneer Philip Morris dit ook niet meer.
 
Gaat erom wat je naar binnen haalt. Zelfs met filter helpt het niet.

Net zo min als fijnstof in de auto. is nog erger dan buiten de auto.
 
Ja naja vertel jij mij wat er tegenwoordig in een sigaret zit? Volgens mij weet meneer Philip Morris dit ook niet meer.
Nee klopt denk ik ook niet. In ieder geval een hoop toevoegingen en stiffen die het extra verslavend maken dus houd mij er ver van :D
 
Nee klopt denk ik ook niet. In ieder geval een hoop toevoegingen en stiffen die het extra verslavend maken dus houd mij er ver van :D
Ik las ook dat er Anti Depressiva in zaten.. dat is al helemaal gek.
 
Ik ben productie planner bij een groot pharma bedrijf.
We ontwikkelen, registreren, produceren en verhandelen pharma producten.
Met name injectie preperaten en WSP's (Water Soluble Powders) voor zowel kleine huisdieren, als ook de grotere gezelschapsdieren.

Interresant. Ook voor de kleine huisdieren, vissen?
 
55 jaar gerookt. nu 3 jaar vanaf.
met Niquitin pleisters.1 week elke dag een pleister die nicotine afgeeft.

Geen interesse meer.
1020831312.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik las ook dat er Anti Depressiva in zaten.. dat is al helemaal gek.

God, als roker heb je dit tegenwoordig ook wel nodig. Ik ben zeer depressief van het anti rokers beleid!!! Nooit meer eens lekker uit eten en een sigaretje kunnen roken, de kroeg in lekker met een borrel kunnen roken. Waardeloos :stom::'(
 
God, als roker heb je dit tegenwoordig ook wel nodig. Ik ben zeer depressief van het anti rokers beleid!!! Nooit meer eens lekker uit eten en een sigaretje kunnen roken, de kroeg in lekker met een borrel kunnen roken. Waardeloos :stom::'(
Buiten roken is nog steeds niet verboden toch. Zie maar vaak genoeg dat ze buiten de kroeg met een pilsje en een sigaret staan of buiten staan te roken bij een restaurant.
 
God, als roker heb je dit tegenwoordig ook wel nodig. Ik ben zeer depressief van het anti rokers beleid!!! Nooit meer eens lekker uit eten en een sigaretje kunnen roken, de kroeg in lekker met een borrel kunnen roken. Waardeloos :stom::'(

Ik ben tegen roken! want ik weet wat het met je doet en ik weet hoe goed ik mij nu voel zonder sigaret. dus dan zie ik wat sigaretten met je doet.

Maar ja er is een MAAR. ik ben het indd niet eens met dat Anti Rokers beleid. Het gaat de spuigaten uit. Ik vind dat als jij wilt roken op een terras,dan zou je dat gewoon lekker moeten kunnen.
Ze trekken het helemaal uit proportie.

Ik snap wel indd dat je in een restaurant niet mag roken. ik ben daar ook voor. ook toen ik rookte stond ik achter die beleid. Maar een kroeg of terras. Dat vind ik onzin.
 
Buiten roken is nog steeds niet verboden toch. Zie maar vaak genoeg dat ze buiten de kroeg met een pilsje en een sigaret staan of buiten staan te roken bij een restaurant.
Nog niet maar dat zal niet lang duren.
 
Tja. beter nu stoppen, dan later.

Straks boodschappen doen. om de 5 minuten lucht happen.
Ben k in de winkel. kan ik uit rusten.
Dan terug met slakkengang. lucht happen.

Blij dat er een lift is.


Steek maar op , hoor.
Nu merk je nog niets.
 
Zetten ze dan gelijk alle auto,s en bussen stil met hun fijnstof? is nog erger dan roken.
 
Ik weet ook wat het doet en elke roker weet dit, maar ik ben zeer voor zelf beschikking van mijn lichaam en welzijn. Als alles aan banden moet worden gelegd wat van slechte invloed is op je gezondheid. Laat ieder mens zijn eigen goede en slechte keuzes maken. Goede voorlichting prima. heb je hulp nodig prima,maar laat het verder aan betreffend individu over.
 
Ik weet ook wat het doet en elke roker weet dit, maar ik ben zeer voor zelf beschikking van mijn lichaam en welzijn. Als alles aan banden moet worden gelegd wat van slechte invloed is op je gezondheid. Laat ieder mens zijn eigen goede en slechte keuzes maken. Goede voorlichting prima. heb je hulp nodig prima,maar laat het verder aan betreffend individu over.
eens maar je moet wel weten ( ik denk ook wel dat je het weet) maar men denkt over meerokers.. ik kan me ook voorstellen dat mensen die niet roken, en de rook midden in hun mik krijgen dat niet prettig vindt, dan krijg je de welbekende discussie. Ja maar dan moet je niet op de terras gaan zitten want je weet dat er gerookt wordt. ja .. oneindig.
 
Zetten ze dan gelijk alle auto,s en bussen stil met hun fijnstof? is nog erger dan roken.

God, dat ook nog, is nu een van mijn favorieten plek om te roken zonder gezeur. Rokend in me auto :br::D
 
Ja, ook nog wel.
 
eens maar je moet wel weten ( ik denk ook wel dat je het weet) maar men denkt over meerokers.. ik kan me ook voorstellen dat mensen die niet roken, en de rook midden in hun mik krijgen dat niet prettig vindt, dan krijg je de welbekende discussie. Ja maar dan moet je niet op de terras gaan zitten want je weet dat er gerookt wordt. ja .. oneindig.

Ja oneindige discussie. Je leef nu eenmaal in een maatschappij waar verschillende mensen verschillende dingen doen/willen. AKZO vervuild ook mega voor de verf blikjes omdat iemand zijn huis wil schilderen, bezopen en vervelend gedrag naast me op terras zitten ook vervelend voor mij. Zo zijn er vele dingen waar je met elkaar nu eenmaal mee moet leven.

Ik werk in de zorg en zie genoeg ellende. Als ik dan op een rijtje zet wat mensen zich zelf aan doen is dat heel veel. Wil niet zeggen dat ik hier over ga oordelen. mensen leven hoe hun willen leven of het nu goed of fout is. Obesitas zelf vol gevreten, ski er door val verlamd zelf risico genomen. Ieder zijn ding :cool:

Als je hier niet tegen kunt moet je gewoon in je eigen huis blijven zodat je van niemand en niets last heb.
 
Mijn naam is Frank, ik ben 37 jaar en werk als sales/projectmanager bij een Signmaker.
 
Ik ben Dirk en werk als developer en eerste lijn support bij een Drupal shop.

En ik ben voor een algeheel rook verbod.
Dat je soms moet kiezen meeroken of natgeregend worden als je op de tram wacht vindt asociaal.
 

Terug
Bovenaan