Wat zal ik doen...


ach ja, wat is duur? hier in de lfs vragen ze nog 5,50 voor een vuurgarnaal;)
 
carteri is een andere als ivonicus, toch? of staan ze allebei op de rode lijst?
 
Dit word volgens mij een topic, waar ik alles in vraag, dus hier komt een vraag over de achterwand.:D:D

Ik ben van plan een achterwand te maken, met daaraanvast hout, zodat het lijkt dat het eruit groeit. En dan ook in de achterwand, vormpjes van wortels te maken(begrijpbaar, of snap je niet wat ik bedoel?:daisy:). Nu wil ik die wortels een andere kleur geven dan de rest, kan ik dan gewoon over de tegellijm met action verf verven?
 
Dit word volgens mij een topic, waar ik alles in vraag, dus hier komt een vraag over de achterwand.:D:D

Ik ben van plan een achterwand te maken, met daaraanvast hout, zodat het lijkt dat het eruit groeit. En dan ook in de achterwand, vormpjes van wortels te maken(begrijpbaar, of snap je niet wat ik bedoel?:daisy:). Nu wil ik die wortels een andere kleur geven dan de rest, kan ik dan gewoon over de tegellijm met action verf verven?
:S

Hoer hebben ze zwarte schoolbordverf en acrylverf gebruikt/
http://tanganyikacichlide.nl/een-eigen-aquarium-achterwand-maken

Dus ik denk dat het wel kan, welke verf zou ik dan gebruiken?;)
:S


Ik ga gewoon verder met vragen stellen, hoor.:p:D:D;)


Ik ga dan zelf een achterwand maken, en die komt ook links tegen het glas, zodat daar geen zon meer komt.:juggle:
Daar kan ik dan ook de takken inmaken:
aquariumopstelling 1.jpg


Maar wat kan ik met die achterwand doen, bij het 'open water'?
achterwand.jpg

(bij de vraagteken)
Aan de linkerkant komen dan een soort van uitgesneden wortels.;)
 
Ik las net dit:

Voor een groepje van 5-7 Nannostomus marginatus is een bak van 60*30cm voldoende, wil je meer vissen houden dan zal je groter moeten gaan zitten. Qua inrichting kan dit zeer gevarieerd van dicht beplante bakken tot bakken met hout stenen en bladeren zonder enige planten. Ook qua waterwaarden kan dit redelijk ver uit een lopen een ph van 5,5 tot 7,0 en gh en kh van 0-10 met een temperatuur van 21 tot 25 graden.

Dit was de hoevelheid wat we eerst wilden doen:

8 oto's
7corydoras
12 nannostomus

Dan moeten de nannostomus dus naar 7 stuks, kan ik de rest dan nog uitbereiden?
 
Oke, bedankt!
Kan dit dan:
10 corydoras
10 oto
7 nannostomus

Ik heb hetzelfde aantal vissen.;)
Welke corydoras wil je hebben? Pygmaeus, toch? Dan zou het wel kunnen. En aangezien Nannostomus rustige zwemmers zijn die de hele middelste en bovenste laag voor zichzelf hebben, zou ik het wel durven om er 10-12 in te doen.
 
Welke corydoras wil je hebben? Pygmaeus, toch? Dan zou het wel kunnen. En aangezien Nannostomus rustige zwemmers zijn die de hele middelste en bovenste laag voor zichzelf hebben, zou ik het wel durven om er 10-12 in te doen.
Ja, ik denk wel dat het de pygaeus, de rest wil hem eerst in het 'echt' zien.:stars:
Dan zou het wel kunnen. En aangezien Nannostomus rustige zwemmers zijn die de hele middelste en bovenste laag voor zichzelf hebben, zou ik het wel durven om er 10-12 in te doen.
En dan gewoon de 'oude' aantallen?
 

Terug
Bovenaan