Corydorasfan
Well-known member
Ze lijken op plaatjes toch anders als in het echt 

Ik moet je eerlijk bekennen dat ik werkelijk geen flauw idee heb. Ik ken ze namelijk alleen maar van plaatjes 😀Corydorasfan zei:Ze lijken op plaatjes toch anders als in het echt![]()
Corydorasfan zei:Ze lijken op plaatjes toch anders als in het echt![]()
Schitterend mooi, vooral die blauwe. Dat is een Z-Afrikaanse?Little zei:jups, eigen foto. pluk niet van internet af 😉
De knipoog doet 't 'm 😉Seabait zei:
Begrijpelijk. Ook niet alle Nederlanders zijn blank 😉Little zei:afrikaanse waaier. zijn niet altijd blauw...
Geen probleem, ben gek op mooie foto's en filmpjes. En dat maakt het alleen maar beter om uiteindelijk mijn keuze te kunnen maken.Little zei:dankje, gebruik een dslr met een macro lens 😉
sorry dat ik je topic vol gooi met plaatjes, haha
Het is een Juwel Vision 260. De kap is volledig afgesloten 🙂Jacobus zei:Een tip van mij: zorg dat je bak goed afgesloten is. Vul ventilatiegaten op met filterwatten of iets anders. Ze kunnen echt goed ontsnappen. Zo ben ik er onlangs een kwijt geraakt..
Nee, het wordt z�ker geen garnalenbak. Om het ietwat oneerbiedig te zeggen, de waaierhand zal een "bijvis" worden.Little zei:jup, mijn ervaring is een goeie sterke stroming, je merkt vanzelf wel wanneer het niet genoeg is.
maar je moet ook aan andere vissen denken...of ga je alleen waaiers houden? 😛
beste is combineren met vissen die ook van een sterke stroming willen, hillstream
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.