Wat is er nieuw

We gaan groter! (100 x 40 x 50) door Shortysfishies

• Onderwerp starter Onderwerp starter Shortysfishies
  • Startdatum Startdatum
493366marjanh_0_85_iphon.jpg

125744marjanh_0_85_iphon.jpg

Weer op z'n kop. Maar je ziet dus duidelijk kleurverschil!

Leuk die eitjes hoor. Misschien helpt het als je de camera op de kop houdt :S 😉.
Hopen dat je er kleintjes van gaat krijgen.

Mijn foto�s worden op de computer ook recht weergegeven, maar zijn dat niet altijd. Ik open de foto�s per stuk in een apart programma om ze te bewerken. Dan zie je hoe ze weergegeven worden op internet (vaak op zijn kop). Ik draai de foto dan in dat programma recht en sla ze zoo op op de computer. Daarna worden ze ook recht weergegeven bijv. hier. Misschien heb je er wat aan??

Je moet de foto's inderdaad fysiek draaien met een extern programma'tje alvorens je ze upload, veel camera-software (zoals op een mobiel-telefoon of tablet) draait een foto 'virtueel'.

Oh ok...
Naja, de eitjes zijn weg. Vast lekkere kaviaar voor de Sherry's..

439587marjanh_0_85_iphon.jpg

1 van de 6 nieuwe slakken. 3 met streepjes en 3 met stippels.

971636marjanh_0_85_100d510.jpg

Weer even een totaaltje van mijn bak. Van de week een grote waterwissel gedaan en dat werd beloond met eitjes van de Corydoras. Helaas alles weer opgegeten.

Links in de hoek heb ik javamos aan een zuignap gemaakt, hopelijk groeit dat en zullen de Sherry's dat gaan gebruiken om eitjes af te zetten..

De Zebraslakken leggen ondertussen overal eitjes, helaas komen die niet uit.

Hugo is nog aan het graven, maar ik zie hem ook weer meer daardoor.

We gaan toch ook nog 1 poging wagen met het grote stuk hout dat weer ligt te inwateren.

Ben best erg tevreden 😀

Leuke bak hoor en tja die slakkeneitjes had ik zelf liever niet. Je krijgt ze lastig weg namelijk.
Verder is het een leuke slak qua uiterlijk.

Ja ik weet het. Maar kan er slechts een stop istoppen, in de slakken haha.

Dank je wel. Ik vind het ook een gezellige bak. Zit er minimaal een half uur per dag voor.

Hugo is inderdaad geweldig ja!

Lang geleden dat ik wat gepost heb. Er is weinig tot niks veranderd in de bak. Geen uitval en de planten groeien de pan uit. Hugo geniet van een stuk paprika en de appelslakken vechten ook om een stukje.

Heb je nog een foto? En wie is Hugo? 😀

868833marjanh_0_85_100d510.jpg

Sorry voor de weerspiegeling. Dit is dus de bak. Lekker 'wild', maar dat vind ik juist leuk.
832438marjanh_0_85_100d510.jpg

De slakken aan de Paprika.

Hugo is mijn Ancistrus, die zie je in mijn profielfoto. Geweldig beest.

Leuk zo al die slakken aan de paprika!!

Moet je ze eens zien als je er Courgette indoet. Of Komkommer. En Hugo maait ze er allemaal af zodra het licht uit is haha

ZO! Hier zijn we dan ook nog een keer bij dit topic! Mijn bak draait nog geweldig! Geen uitval en de planten groeien als een tierelier. Sinds 3 weken heeft Hugo eindelijk een vriendinnetje: Guadeloupe! Ze is nog vrij klein, dus verwacht ook nog niet heel gauw jongen, maar Hugo is een stuk actiever en zie hem nu weer geregeld door de bak vliegen.

Wat een prachtige bak heb je en super leuke bewoners!

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan