Welk aquaria is beter voor onze 12 vissen...


Ik heb sowieso geen sterk scholende vissen...
 
Nee hoor, ik vind dat gescharrelheerlijk ontspannend :)
 
....40x40x40 zitten en nu al een lange tijd in een bak van 100x50x35...
dat verbaast mij niets. Maar deze twee bakken verschillen eigenlijk alleen in lengte en volume. Dit terwijl in je eerdere voorbeeld je de extremen noemde qua dimensies.
 
dat verbaast mij niets. Maar deze twee bakken verschillen eigenlijk alleen in lengte en volume. Dit terwijl in je eerdere voorbeeld je de extremen noemde qua dimensies.
Ja in dat andere bericht had ik ietwat ondoordacht de maten opgegeven, ik probeerde enkel aan te tonen dat zwemlengte een grotere factor moet zijn voor het kopen van een aquarium dan inhoud
 
Mag hopen dat dit geen serieus advies is :S
Nou er zijn mensen die persee willen dat hun vissen scholen en dumpen ook hun vissen die dat niet doen (hoor dat afentoe van klanten) en dan is zo'n advies een tussenoplossing, maarja ikzelf zou zoiets nooit doen dus don't blame the messenger, ik bracht puur een idee aan
 
Nou er zijn mensen die persee willen dat hun vissen scholen en dumpen ook hun vissen die dat niet doen (hoor dat afentoe van klanten) en dan is zo'n advies een tussenoplossing, maarja ikzelf zou zoiets nooit doen dus don't blame the messenger, ik bracht puur een idee aan
Don't blame the messenger? Je komt zelf met het idee, neem er dan ook verantwoordelijkheid voor...
 
wat een gezeur allemaal , haal gewoon een bak die je mooi vind van fatsoenlijk formaat , de vissen vinden het vast allemaal wel prima :) :)
 

Terug
Bovenaan