Wat is er nieuw

welk aquarium voor crystal reds?

• Onderwerp starter Onderwerp starter cherelles
  • Startdatum Startdatum
Ik heb de pat mini binnen gekregen, nu heb ik hem in elkaar gezet maar dat draaiknopje werkt niet om de lucht te regelen? Er is ook een schuifje boven de uitstroom. Als ik die naar boven of beneden doe zie ik wel lucht. Moet die open of dicht zijn ofzo voordat dat knopje werkt?

Ik weet niet welk knopje je bedoeld. Heb je een foto? Ik heb de schuif helemaal dichtstaan want anders is de stroming te hard voor de garnalen. Of bedoel je dat je dat slangetje ook hebt aangesloten? Die heb ik eraf gelaten dus.
Met de schuif regel je dus de uitstroomkracht.

Ja dat slangetje inderdaad.. ooh ik dacht dat het allebei voor de uitstroom was. Dan haal ik m ook eraf want dat ding ziet er niet uit haha

Ja die zie je wel meer bij binnenfilters en ik gebruik ze nooit namelijk. Ik heb hem hier in de doos gezien toen ik gister keek en daarmee krijg je dacht ik lucht bij de uitstroom maar ik vond het niks. Een oxidator is ook wel aan te bevelen bij garnalen.

Erg leuk ingericht !

Je kunt ook een foto album aanmaken en de link daarvan dan onderin je berichten zetten.

Ik heb dit filtertje gisteren ook binnengekregen voor in mijn nieuwe bakje, ben er heel blij mee.

Je hoort hem niet en hij is mooi klein en donker van kleur zodat hij minder opvalt dan andere binnen filtertjes.

Ik heb alleen bij mijn king kong garnaaltjes een oxidator.

Ik heb ook jaren de garnalen zonder oxidator gehouden moet ik zeggen maar op aanraden heb ik deze wel aangeschaft.

Toeval of niet, maar sinds ik de oxidator heb, zie ik veel meer vervellingen liggen.
En ik vind het ook wel een prettig idee dat wanneer de stroom uit zou vallen, ze altijd nog zuurstof krijgen. Niet dat ik vaak van huis ben, maar toch 😉

Ja je hoort er veel positieve geluiden over Sanneke en voor een tientje vind ik het nog te doen.

Even voor je gekeken.
Ik heb 1 steentje in dat dingetje en heb hem net na 4 weken weer gevuld.
en heb het bakje op kamertemperatuur staan.

Ik heb er in de nano ook 1 steentje in en ook hier doe ik gemiddeld 4 weken met een vulling. dat hangt ook af van het water en de temp zover ik weet. Een liter vloeistof heb je al voor rond de 6 euro meende ik.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan