L
linda185
Guest
Welke drijfplant is het meest geschikt voor de Honing Gourami? Of maakt dat niet uit? Graag suggesties welke drijfplant ik het best kan nemen.
Ook een mooie idd.Braziliaanse klimop
Alles mag eigenlijk, mijn voorkeur zou de drijfbamboe zijn, maar dat is uit mijn eigen gezicht als je boven op de bak kijkt of van onderaf, Limnobium geeft mooie lange wortels maar als deze het goed doet zal je 2x in de week kunnen gaan snoeien, kroos is af te raden dat kan erg gaan woekeren en is heel lastig weer weg te krijgen.Welke drijfplant is het meest geschikt voor de Honing Gourami? Of maakt dat niet uit? Graag suggesties welke drijfplant ik het best kan nemen.
Watervorkje = Riccia fluitans vind ik ook erg mooi, maar de losse steeltjes kunnen ook overal terecht komen en zo dus ook overal in je bak.
Inderdaad niet doen.Zou ik niet aan beginnen maar dat is persoonlijk hoor.
Watervorkje = Riccia fluitans vind ik ook erg mooi, maar de losse steeltjes kunnen ook overal terecht komen en zo dus ook overal in je bak.
Hier exact hetzelfde, inclusief tegen de achterwand. Ik weet niet eens hoe het in de bak is gekomen.Moet ik volledig toegeven. Heb bij de les per ongeluk 2 vorkjes meegekregen bij een andere plant. Inmiddels is dit een hele dikke mat geworden en mag ik het wekelijks weghalen. Voor nestjes is het wel geweldig. Blijft wel heel mooi zitten op een achterwand die net boven het water steekt (;
Inderdaad niet doen.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.