Goeie Link John...mn huisleverancier.
Fozzy zei:Goeie Link John...mn huisleverancier.
Fozzy zei:Goeie Link John...mn huisleverancier.
Coulibaly zei:Fozzy zei:Goeie Link John...mn huisleverancier.
Ik kan daar niet bestellen.
Kan me voorstellen dat de douanehonden wel eens aan die verzendingen zitten te ruiken en het dan op een blaffen zet 🙂
Krijg je daarna mss. een SWAT-team over de vloer. lol
In Belgi� zijn ze wel tolerant tov bepaalde planten, maar het is hier geen Nederland 🙂
jessicapilon zei:Dat zit hier niet ver vandaan dus je kan het afhalen en hier een bakje koffie komen halen hoor 🙂.
Coulibaly zei:Bij sommige modellen heb je pH9 nodig ipv pH4. En die 9 kan je niet overal vinden. Sommige rekenen voor die pH9 dan weer aardig door.
peterdenhaag53 zei:Gaat over ijkvloeistof.
Kan je hier kopen ..
http://www.aquariaveldhuis.nl/index.php ... ctID=12302.
Susanne zei:Ik lees dat je dan ijken elke dag moet doen, is dit dan niet heel veel gedoe? En wat als je het vergeet?
Ik dacht dat je eerst een co2 set moest kopen en er dan een losse ph controller erbij, maar de ph controller is dus ook al de co2 set? Tenminste in het geval van de Dennerle evolution de luxe?
Susanne zei:En klopt het dat ik met die Dennerle controller geen co2 set meer nodig heb?
Coulibaly zei:TIP:
JBL is recent met een nieuw model op de markt met een touchscreen scherm.
Het oude model is exact hetzelfde, maar zonder touchscreen.
Veel winkeliers hebben de oude nog liggen en pakken daarom de nieuwe niet binnen, anders krijgen ze die oude niet meer verkocht.
Met die wetenschap kan je, met een beetje onderhandelen, die oude controller aan hun aankoopprijs wel meekrijgen. Dan moet je rekenen op zo'n 160 a 170 euro.
Aramis zei:Hoi Coulibaly,
Ik begreep dat de nieuwe juist niet hetzelfde zou zijn... Geen magneetventiel in de controller meer omdat die voor problemen zorgde.?!
Fozzy zei:Susanne, ik zou me eerst eens inlezen over een co2 set, en de werking ervan.
Heb het idee dat jij denkt dat als je een controller hebt dat je geen co2 set nodig hebt..
Maar een controller is slechts een onderdeel van de co2 set. De co2fles etc zijn onmisbaar onderdeel hiervan nl.
De controller is te zien als een 'uitbreiding' van een co2 set, om het niveau van de hoeveelheid co2 te automatiseren.
Bertus zei:Dennerle Profi-Line ph-Controller Evolution DeLuxe
Topmodel voor permanente elektronische meting van de pH-waarde en automatische besturing van de CO2-toevoer in het aquarium, met extra praktijkgerichte functies meer informatie...
ook een goeie?
van � 289,99
voor � 229,99
flipper34 zei:daarnaast een goede ph-elektrode kost ga 60-107 euro tel dat bij de prijs op en zit je toch al richting nieuw prijs met garantie
(let wel dan heb ik het over de ph-elektrode die er bij hoort)
caddyladdy zei:Voor mijn controller heb ik er 1 van ebay gehaald, deze koste mij 8 euro, en deze werkt al 2 jaar probleemloos. Electrodes van dennerle komen waarschijnlijk ook uit china, alleen word daar dennerle op gedrukt
jessicapilon zei:Daarbij moet je er ook wat geluk bij hebben denk ik.
Coulibaly zei:Beste is zo'n hervulbare diode ..
Coulibaly zei:caddyladdy zei:Voor mijn controller heb ik er 1 van ebay gehaald, deze koste mij 8 euro, en deze werkt al 2 jaar probleemloos. Electrodes van dennerle komen waarschijnlijk ook uit china, alleen word daar dennerle op gedrukt
Misschien. Misschien komt die ook uit China, maar dat wil daarom niet zeggen dat de kwaliteit ondermaats is.
In de meeste fabrieken kan je op bestelling diverse 'kwaliteiten' bestellen, op de ene band rollen die goedkope blauwe pennen van de band, op een andere misschien die van Dennerle.
Maar ga er maar niet vanuit dat er geen verschil zit op de kwaliteit.
Levensduur is immers ook maar 1 aspect. Accuraatheid en snelheid van de meting zijn alvast 2 andere parameters.
Ook de dikte van de kabel (tussen pen en BNC connector) heeft invloed op de prijs �n de kwaliteit.
Zelf ben ik in ieder geval zeer voorzichtig met het super goedkope spul. Als iets te mooi is om waar te zijn, dan is het dat meestal ook.
Verhalen zat van �ber goedkoop Chinees speelgoed waar gewoonweg giftige bestanddelen in het plastic zijn verwerkt.
Coulibaly zei:Beste is zo'n hervulbare diode te nemen en liefst 2. Om de 2 maanden wissel je dan eens van pen om, de andere plof je in speciale bewaarvloeistof.
Op die manier ga je de levensduur per pen gemakkelijk verdubbelen.
caddyladdy zei:Tuurlijk, en dan koop jij er 2 van tussen de 70 en 100 euro per stuk. lekker advies
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.