Stef Meijer
Well-known member
- Lid geworden
- 21 november 2021
- Leeftijd
- 44
Zoals jullie weten heb ik in een opwelling een compleet klein aquarium overgekocht wat dus niet geheel de bedoeling was, maar het was zo extreem goedkoop dat ik het echt niet kon laten staan. Mijn plan was beginnen met 2/3 plantsoorten max op een ander bakje om te leren, maar nu heb ik dus diverse planten en heb echt geen idee wat het allemaal is. Zelf kan ik eindeloos gaan zoeken, maar er komt gewoon veel kennis en expertise bij kijken van het hoe of wat; dit ontbreekt mij dus. Graag zou ik dan ook van de kenners willen horen wat ik nu exact heb en ga zo goed mogelijk proberen om foto's te maken van de planten, helaas kan ik ze er niet even uit trekken voor een mooie foto op dit moment... En ik wil ook niet woelen in de bak.
De eerste plant (geef ook gerust een mening over de staat van de plant zelf en eventueel plaats/grond en snoei tips), is het kansloos om dit nog snel goed/mooi te krijgen dan gaat die er uit hoe spijtig het ook is.
De eerste plant (geef ook gerust een mening over de staat van de plant zelf en eventueel plaats/grond en snoei tips), is het kansloos om dit nog snel goed/mooi te krijgen dan gaat die er uit hoe spijtig het ook is.