T
Tommie1
Guest
Niks mis mee, maar nog niet zo populair, en zeker niet goedkoop.
Hoor ze niet en heb er 3 vanik lees dat hij nogal veel geluid maakt? en lastig in elkaar te zetten is? (bol.com)
Rij jij auto? Pesci?
of de trein?
Het kan inderdaad voorkomen dat sommige pompen een raar rommelend geluid maken. Naar verluid kan dit inderdaad komen door dat er lucht in de pompkop zit! Even uitzetten, enkele minuten wachten en opnieuw opstarten. Hopelijk is het euvel dan verholpen.tja ik heb net een nieuwe jbl, dus geen oase voorlopig. ik hoop idd dat het geluid minder wordt; bloed irritant... anders heb ik echt spijt.
het is een zoemend geluid.. vrees dat het ‘hoort’, maar heb m idd even uit gezet. ben benieuwd!Het kan inderdaad voorkomen dat sommige pompen een raar rommelend geluid maken. Naar verluid kan dit inderdaad komen door dat er lucht in de pompkop zit! Even uitzetten, enkele minuten wachten en opnieuw opstarten. Hopelijk is het euvel dan verholpen.
Anders gewoon terug brengen als je hem nieuw gekocht heb.
Mvg ronald
Inderdaad anders terug brengen naar de winkel en ruilen.hij is nu in gebruik. lijkt me niet dat dat dan mag? misschien moet ik gewoon even wennen (gevoelige oren, stoor me snel aan geluid )
Heb je de pomp goed gestart? Ik heb ook de 702, de pomp moet aan staan en beide kraantjes moeten helemaal open zijn. Dan druk je een aantal keer op de startknop/pomp en voor mij hielp het om daarna de stroming een beetje te verminderen. Na een paar seconden zou het helemaal stil moeten zijn en kun je de stroming weer op de gewenste stand zetten.hij maakt trouwens wel behoorlijk wat geluid, iemand enig idee hoe dat kan?
ik heb m echt goed gestart..Heb je de pomp goed gestart? Ik heb ook de 702, de pomp moet aan staan en beide kraantjes moeten helemaal open zijn. Dan druk je een aantal keer op de startknop/pomp en voor mij hielp het om daarna de stroming een beetje te verminderen. Na een paar seconden zou het helemaal stil moeten zijn en kun je de stroming weer op de gewenste stand zetten.
Heb je de pomp goed gestart? Ik heb ook de 702, de pomp moet aan staan en beide kraantjes moeten helemaal open zijn. Dan druk je een aantal keer op de startknop/pomp en voor mij hielp het om daarna de stroming een beetje te verminderen. Na een paar seconden zou het helemaal stil moeten zijn en kun je de stroming weer op de gewenste stand zetten.
Ik lees nu dat je de e701 hebt en niet e702 maar het zou hetzelfde moeten zijn. Links (met het ≈ symbooltje) regelt de stroming en rechts sluit de toevoer afhoe zet je de stroming minder?
Het zou met een metaalzaag moeten kunnen. Maar dan moet je wel de kap verwijderen als dat kan.hoe zagen jullie de kap? zodat de pomp erin kan?
Ik lees nu dat je de e701 hebt en niet e702 maar het zou hetzelfde moeten zijn. Links (met het ≈ symbooltje) regelt de stroming en rechts sluit de toevoer af
Bekijk bijlage 288444
ik heb m lager gezet en gezoem stope even en komt vervolgens weer terug...Ik lees nu dat je de e701 hebt en niet e702 maar het zou hetzelfde moeten zijn. Links (met het ≈ symbooltje) regelt de stroming en rechts sluit de toevoer af
Bekijk bijlage 288444
ik heb m lager gezet en gezoem stope even en komt vervolgens weer terug...
Ik lees nu dat je de e701 hebt en niet e702 maar het zou hetzelfde moeten zijn. Links (met het ≈ symbooltje) regelt de stroming en rechts sluit de toevoer af
Bekijk bijlage 288444
Hmm, komt het geluid wel door lucht in het filter of denk je dat het een andere reden heeft (trillingen of iets dergelijks)?ik heb m lager gezet en gezoem stope even en komt vervolgens weer terug...
Ah, fijn!heb m nog wat lager gezet de stroming en t gezoem is weg!
Ah, fijn!
Gaat hij nu ook weer zoemen als je de stroming verhoogt? Bij mij zat er dus nog lucht in het filter en door de stroming te verlagen kon de lucht eruit. Maar eenmaal de lucht eruit is zou die inderdaad geruisloos moeten zijn, ook als je de stroming verhoogt. .maar wat verklaart dat hij gaat zoemen als hij verder open staat? blij dat ik iig niet meer gek word van het geluid voor nu
Gaat hij nu ook weer zoemen als je de stroming verhoogt? Bij mij zat er dus nog lucht in het filter en door de stroming te verlagen kon de lucht eruit. Maar eenmaal de lucht eruit is zou die inderdaad geruisloos moeten zijn, ook als je de stroming verhoogt. .
Dat ding hoort in ieder geval niet te zoemen. Kantel dat filter eens een paar keer (lichtjes schudden) om alle lucht er uit te krijgen. Op vol vermogen zijn die dingen bijna geruisloos (normaal gesproken).
Het zou met een metaalzaag moeten kunnen. Maar dan moet je wel de kap verwijderen als dat kan.
Ook dat geluid verdwijnt. Dat zal overigens geen lucht zijn maar je rotor die nog "in" moet lopen. Er vormt zich dan een slijmerige substantie in het rotorhuis welke er voor zorgt dat e.e.a. soepel en stil gaat lopen. Even geduld dus.het is een zoemend geluid.. vrees dat het ‘hoort’, maar heb m idd even uit gezet. ben benieuwd!
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.