welke vissen bij honinggoerami


Hallo ik heb nog een vraag kan je pauwooggrondels bij dit visbestand doen
wat is je bestand nou uiteindelijk?

galaxy
honing gourami
Cory's

zo ja zou ik in 60cm geen pauwooggrondels erbij stoppen, de gourami's en pauwoogjes zouden wel eens ruzie kunnen gaan maken.
 
Sorry hoor, maar waar eindigen we straks, bij een aantal maanden ofzo? Een paar jaar geleden was 2 weken indraaien al genoeg en nu is het al 6?
Dat was niet genoeg maar daar gingen sommige mensen van uit.
Mijn lfs raden mij 20 jaar geleden al aan om dit zes weken te doen.
 
hallo al een tijdje geleden ik denk dat ik toch mijn visbestand ga veranderen maar ik weet niet naar precies wat ik heb al een koppeltje honinggoerami's en ik wil zoizo 5 a 6 otocinclussen wat kan hier nog bij dacht zelf aan harem (1m/3v) dario dario ookal is een vrouw vinden bijna onmogelijk
 
Wat betreft de dario dario weet ik niet, maar de Otocinclus kan wel in een 60 cm bak, mits die goed gerijpt is - en dan moet je uit gaan van een bak die minimaal 6 maanden draait. Mijn ervaring uit het verre verleden is dat ze het in een grote dicht beplante bak veel beter doen dan in een 60.
 
mede hobbyist had 6 jonge Dario Dario gekocht met de hoop dat er dan wel een paar vrouwen tussen zaten.
na verloop van tijd bleek de 1 na de ander een man te zijn... Zou er persoonlijk niet aan willen beginnen.

otocinclus kan prima in 60cm, wel voor een gerijpte bak zonder inderdaad.

hoe dan ook houd je "veel" ruimte over in de middenlaag van je bak.
en daarin heb je heel veel keus. (maar ook weer niet als je gaat vergelijken met wat er in een 80cm "kan")

1tje zoeken die lekker koel kan (20-22) graden, de rest van je bestand hoeft niet warmer dan dat namelijk.
 

Terug
Bovenaan