Wat is er nieuw

Welke vissen kunnen er bij sluierstaart

• Onderwerp starter Onderwerp starter diederik
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
diederik zei:
ik heb er al alweters de bij en dat gaat goed

Algeneters,is een groot begrip.
Kunnen 3 cm zijn,of 45 cm.

En horen in verschillende waterwaarden.

Jammer,dat je zo doet.

alweters?

EDIT: oh bedankt voor de vertaling Bertus en Renate! algeneters

diederik zei:
ik heb er al alweters de bij en dat gaat goed

Je bedoelt algeneters? Oh oh oh, ik stop ook met dit topic. Dat ze nog leven betekend niet dat het goed gaat. Hoop dat je niet zo eigenwijs blijft.

Veel succes ermee.....

Deze eet ook alg, is 17 cm ,maar zit in een 1 m bak.
aahSIRixhtGazM1Vrmkzc8CzJXVZHUzs.jpeg

Hier nog een ker, samen ,aan de leg. 1 m bak.
aahSIRixhtGazM1Vrmkzc8CzJXVZHUzs.jpeg

In 17 liter moet je geen dieren stoppen , stop er planten in maak er een vaas van , anders gaan je vissen echt dood binnenkort..

Ik snap niet waarom je er een algeneter bij stopt , als er al gezegt word dat het te klein is voor je sluierstaarten

Als je iets gekregen heb,Diederik,wil het niet zeggen dat het goed is.
DE bedoeling wel,maar de uitvoering niet.

Zou je een 60-80 cm hebben ,is het al gelijk 80 % beter.

Meer water, meer ruimte.

Ja en die zijn niet zo heel duur , kijk anders op marktplaats of aanbiedingen

Hier gewoon geen energie meer aan besteden. Dit is iemand die zich verveeld en hier gewoon wat onzin zit te spammen.

De aanmeldings datum is van 2012, en dan gisteren pas het allereerste bericht?

missie hopeloos is dit. ik snap alleen niet waarom je hier vragen gaat stellen en precies het tegenovergesteld gaat doen....

dat is bevestiging zoeken.. maar hier niet vinden..

Achjaa ik ga op dit topic niet meer reageren

Diederik, ik snap dat je het aquarium gekregen heb en dat het misschien lullig is om de vissen weg te doen, maar ik denk wel dat degene die het geeft je begrijpt als je zegt dat het beter voor de vissen is en dat die dierenwinkel alleen aan geld denkt. Je zou is op google moeten zoeken naar een grote sluierstaart of hier op het AF bij koudwater. Zoiets zou niet zijn kont kunnen keren in zo'n aquarium! Mij lijkt het ook leuker om goed voor een dier te zorgen en een grotere bak te kopen, dan alleen mooie en vele vissen te hebben.

Ik hoop dat je mijn advies van harte neemt, omdat dat ook beter is voor je vissen!

H� ik loop zelf stage bij de dieren speciaal zaak dus ik weet het wel

IK ook,naar binnen,en weer eruit.

Jij weet niets,anders doe je niet zo.

diederik zei:

O, dan heb je natuurlijk een goede opleiding dierenverzorging gehad.
Mm, dan heb je dit forum niet nodig denk ik.

Uh dat je daar stage loopt betekend niet dat je alles weet!! En He zeg je maar tegen je schoolvriendjes. We weten allemaal nog niet alles , maar als jij straks met dode dieren wilt gaan zitten , veel plezier ermee. Als het er bij jou toch bij het ene oor in gaat en bij het ander eruit , ik raad je aan wel te luisteren want ze weten het hier allemaal heus wel. Heb ik zelf ervaren omdat ik eerst ook met mijn botte kop niet wou luisteren en het uiteindelijk toch gedaan heb en ik heb nu veel meer plezier van mijn bak..

Ik heb neon visjes bij sluier maar nu mist me sluier schubben

Volgens mij zit jij jezelf een beetje te vervelen.. en dat op zaterdag avond 🙁

Hoe zou dat nou komen , je blijft vissen in een te klein verblijf proppen je kan er NIKS meer bij doen je kan ze beter allemaal in een groter verblijf stoppen , maar je luistert toch NIET.. wel sneu voor die beestjes dat ze binnenkort gewoon stervende zijn en lijden.. Misschien moet je eens luisteren.

diederik zei:

Beste Diederik,
Je hebt vast gemerkt dat we allemaal hebben geprobeerd om je te helpen en van advies te dienen.
Maar of je er iets mee doet dat is te betwijfelen en nu geef je aan ergens stage te lopen en het allemaal wel te weten.
Dan vraag ik mij af waarom je hier een topic opent als je het allemaal wel weet 😉

Volgens mij heeft ie gewoon bananen in zijn oortjes 😀

515x320_guzz_000178_banaan_oor_ernie_he_bert.png

laat ons hopen dat de vissen snel sterven
dan hoeven ze niet te lang meer te lijden

en hoop dat diederik dan stopt met deze mishandeling
maar ja hij weet toch alles

ja arme beestjes 🙁 Maarja als hij nou gewoon luistert en een groter verblijf aanschaft.. Dan kan het nog goed komen met de beestjes maar nu betwijfel ik hoelang ze nog leven :S

Dat plaatje van ernie geweldig hahah...

Ik denk zelf ook dat dit een beetje lopen stangen is, maarmoet wel zeggen dat ik weer reacties zie waarvan ik denk; kan dat nou niet effe anders gezegt worden? Net als bij mij, wordt deze persoon direct "aangevallen" zonder normale uitleg. Verschillende opmerking; te klein!, neem garnalen! Leg op een normale manier uit wat er niet goed is. Geef een linkje waarin de richtlijnen staan. Hier bereikje meer mee. En als iets al gezegt is, heefthetgeen toegevoegde waarde om het n�gmaals te zeggen.

Ik snap best dat het soms vervelend is om het 1000ste beginnerstopic te moeten lezen dat het niet goed gaat. Maar begeleid ze op een juiste manier, voordat het helem��l fout gaat.

Owja, ook nog wat goed nieuws maar dat zet ik wel in mijn topic ;-)

Eerste 5 leden gaven normaal antwoord.

Als hij met zulke vragen komt,krijgt hij zulke antwoorden.

Misschien is het dan een idee als hij luistert en er niet nog meer vissen erbij stopt, omdat het verblijf te klein is voor sluierstaarten , neontetra's en een algeneter , maar nogsteeds betwijfel ik of ze lang leven als ie ze laat zitten.

Tinus T zei:
Ik denk zelf ook dat dit een beetje lopen stangen is, maarmoet wel zeggen dat ik weer reacties zie waarvan ik denk; kan dat nou niet effe anders gezegt worden? Net als bij mij, wordt deze persoon direct "aangevallen" zonder normale uitleg. Verschillende opmerking; te klein!, neem garnalen! Leg op een normale manier uit wat er niet goed is. Geef een linkje waarin de richtlijnen staan. Hier bereikje meer mee. En als iets al gezegt is, heefthetgeen toegevoegde waarde om het n�gmaals te zeggen.

Ik snap best dat het soms vervelend is om het 1000ste beginnerstopic te moeten lezen dat het niet goed gaat. Maar begeleid ze op een juiste manier, voordat het helem��l fout gaat.

Beetje flauw Tinus,net nog even gekeken naar je topic maar zeker tussen de reacties op de eerste pagina zit er werkelijk geeneen reactie tussen waar jij direct aangevallen wordt...

Op de eerste plaats blijft het gewoon iemands eigen verantwoordelijkheid om zicht eerst te verdiepen in de verzorging voor men een dier aanschaft.
Heel weinig mensen doen dat maar kan gebeuren,dan komen ze hier en worden ze gewezen op het feit dat ze eigenlijk verkeerd bezig zijn en dan zie je vaak dat het bijna zo goed als niet uitmaakt op welke manier dat wordt gedaan want de meeste mensen willen dat gewoon niet horen en komen dan met een hoop (verkeerde) tegenargumenten.

of het nou een trol is of niet. ik loop zelf ook stage in een dierenzaak met mijn opleiding dierenverzorging en management.
daardoor weet ik juist hoe slecht mensen er voor zijn. als 16 jarige vooral niet doen alsof je alles weet want zo te horen weet je helemaal niets.
als je een beetje medelijdens gevoel heb(wat dat is krijg je geleerd op de opleiding) zie je vanuit je eigen ogen dat die bak te krap is

Seabait zei:
Beetje flauw Tinus,net nog even gekeken naar je topic maar zeker tussen de reacties op de eerste pagina zit er werkelijk geeneen reactie tussen waar jij direct aangevallen wordt...

Beetje flauw Seabait, maar ik heb het over meerdere topics, niet alleen over de mijne. Ik wil niet weer in herhaling treden, maar snapt men nu nog steeds de boodschap niet die ik al meerdere malen hier neerzet?

Nu weer ontopic!

@TS lees de adviezen, zijn echt goed bedoeld! Probeer er iets mee te doen!

Tinus, je zei: net als bij mij, dus heel begrijpelijk en logisch wat Seabait zegt. En wat betreft de ts, zeer waarschijnlijk niet serieus en gewoon aan het stangen. Reageert niet concreet op inbreng van leden en wat hij zegt staat haaks op de adviezen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan