B
Bertus †
Guest
diederik zei:ik heb er al alweters de bij en dat gaat goed
Algeneters,is een groot begrip.
Kunnen 3 cm zijn,of 45 cm.
En horen in verschillende waterwaarden.
Jammer,dat je zo doet.
ja zo kan je het ook noemen, best triest.JurgenvZ zei:dat is bevestiging zoeken.. maar hier niet vinden..
diederik zei:H� ik loop zelf stage bij de dieren speciaal zaak dus ik weet het wel
Hoe komt dat?diederik zei:Ik heb neon visjes bij sluier maar nu mist me sluier schubben
diederik zei:H� ik loop zelf stage bij de dieren speciaal zaak dus ik weet het wel
jessicapilon zei:diederik zei:Dan vraag ik mij af waarom je hier een topic opent als je het allemaal wel weet 😉
hij komt het ons even allemaal leren
Tinus T zei:Ik denk zelf ook dat dit een beetje lopen stangen is, maarmoet wel zeggen dat ik weer reacties zie waarvan ik denk; kan dat nou niet effe anders gezegt worden? Net als bij mij, wordt deze persoon direct "aangevallen" zonder normale uitleg. Verschillende opmerking; te klein!, neem garnalen! Leg op een normale manier uit wat er niet goed is. Geef een linkje waarin de richtlijnen staan. Hier bereikje meer mee. En als iets al gezegt is, heefthetgeen toegevoegde waarde om het n�gmaals te zeggen.
Ik snap best dat het soms vervelend is om het 1000ste beginnerstopic te moeten lezen dat het niet goed gaat. Maar begeleid ze op een juiste manier, voordat het helem��l fout gaat.
Seabait zei:Beetje flauw Tinus,net nog even gekeken naar je topic maar zeker tussen de reacties op de eerste pagina zit er werkelijk geeneen reactie tussen waar jij direct aangevallen wordt...
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.