Welke vissen raden jullie aan tegen laag budget?


Zijn die bijlzalmen daar van goud ofzo? 😳
Haha, zou je wel bijna denken ja. Nee het is blijkbaar een bijzondere soort uit Brazilië, maar voelt een beetje aan als oplichterij als je snapt wat ik bedoel. Is dus ook al lang verleden tijd!
 
Haha, zou je wel bijna denken ja. Nee het is blijkbaar een bijzondere soort uit Brazilië, maar voelt een beetje aan als oplichterij als je snapt wat ik bedoel. Is dus ook al lang verleden tijd!
Bijzondere vissen kosten nou eenmaal geld.
De een geeft daar niks om en de andere wil graag net iets hebben wat een ander weer niet heeft.
 
Hidde, ik heb al veel geleerd op het forum, meegelezen en leer nog steeds. Ook het zoeken op internet leer ik nog steeds bij. Wat ik als belangrijkste vindt is bij jouw bak om te kijken welke vissen in je bak kunnen maar ook zou ik rekening houden met het binnenfilter wat maar een beperkt filtervolume heeft in tegenstelling tot een buitenfilter. Het zijn dus 2 dingen waar je mee moet rekening houden qua belasting/bewoners.
 
Ik heb circa 20 garnaaltjes, 1 Siamese algeneten, 1 modderkruiper, 3 guppy’s, 7 neon tetra’s, 3 hockeystick tetra’s, 4 bloedvlektetra’s, 2 odessa barbelen, 1 clownbotia, 2 sumatranen, 1 zwaarddrager (partner helaas recent overleden).

Ik zou hier zeker geen soort bij doen, eerder 1 of 2 weghalen. Als je meer bovenin wil zou je de hockeysticks kunnen uitbreiden, die zwemmen veel bovenin en zou je zeker met meer dan 3 moeten houden.
 
Bijlzalmen zijn super saaie vissen voor 14 euro zou ik nog eerder naar die Barbi film gaan

Groetjes John.
Haha John ben ik het helemaal mee eens
 

Terug
Bovenaan