Hoe gaat het met de bak Jurjen? Al nieuwe vissen op het oog?
Groetjes John.
Nog geen nieuwe vissen op het oog, ik zou er graag nog Neolebias ansorgii of Enteromius jae aan toevoegen, maar die worden niet zo vaak aangeboden, ik wacht rustig af.Hoe gaat het met de bak Jurjen? Al nieuwe vissen op het oog?
Groetjes John.
De waterlelie zeker, Heevis zit in Eindhoven toch? Daar ben ik nog wel voor mijn werk in de buurt.De Waterlelie en Heevis hebben ze wel volgens mij maar ik weet niet of dat te doen is voor je.
Die vissen zijn daar niet op voorraad, ooit aangeboden en nog steeds op de lijst.De waterlelie zeker, Heevis zit in Eindhoven toch? Daar ben ik nog wel voor mijn werk in de buurt.
Nou lekker dat ze nog op internet daar aangeboden worden dan:Die vissen zijn daar niet op voorraad, ooit aangeboden en nog steeds op de lijst.
Groetjes John.
Op voorraad, levertijd onbekend!Nou lekker dat ze nog op internet daar aangeboden worden dan:
https://www.heevis.nl/products/neolebias-ansorgii-m-tetra-ansorgii
Helaas, maar zoals een bekende aquariaan ooit heeft gezegd: “rustig afwachten, ze komen vanzelf weer in de handel.”Op voorraad, levertijd onbekend!
Ja daar heb ik contact mee, maar dat duurt nog even…Als Amersfoort in de buurt is kun je eens informeren bij Utaka of die er aan kan komen via een van zijn leveranciers.
Tja als ik kees op voorraad dan verwacht ik dat ze deze in de winkel hebbenOp voorraad, levertijd onbekend!
Je zou dit ook in de sectie gevraagd kunnen posten.ik zou graag eens een stek van de ottelia ulvifolia willen hebben, heb jij daar wel eens een stek van?
hoi Greenbee,ik zou graag eens een stek van de ottelia ulvifolia willen hebben, heb jij daar wel eens een stek van?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.