West-Afrika biotoop (jurjen13)


Hoe gaat het met de bak Jurjen? Al nieuwe vissen op het oog?

Groetjes John.
 
Hoe gaat het met de bak Jurjen? Al nieuwe vissen op het oog?

Groetjes John.

Alles groeit en bloeit goed!

IMG_6046.jpeg




 
prachtige vissen en biotoop
 
Hoe gaat het met de bak Jurjen? Al nieuwe vissen op het oog?

Groetjes John.
Nog geen nieuwe vissen op het oog, ik zou er graag nog Neolebias ansorgii of Enteromius jae aan toevoegen, maar die worden niet zo vaak aangeboden, ik wacht rustig af.
 
De Waterlelie en Heevis hebben ze wel volgens mij maar ik weet niet of dat te doen is voor je.
 
De Waterlelie en Heevis hebben ze wel volgens mij maar ik weet niet of dat te doen is voor je.
De waterlelie zeker, Heevis zit in Eindhoven toch? Daar ben ik nog wel voor mijn werk in de buurt.
 
Nou kijk maar ff op google want dat weet ik zo niet uit mn hoofd maar kwam het tegen bij het zoeken naar dat visje;)
 
Vooruit maar weer dan:

 
De waterlelie zeker, Heevis zit in Eindhoven toch? Daar ben ik nog wel voor mijn werk in de buurt.
Die vissen zijn daar niet op voorraad, ooit aangeboden en nog steeds op de lijst.
Groetjes John.
 
Op voorraad, levertijd onbekend!
Helaas, maar zoals een bekende aquariaan ooit heeft gezegd: “rustig afwachten, ze komen vanzelf weer in de handel.”
 
Als Amersfoort in de buurt is kun je eens informeren bij Utaka of die er aan kan komen via een van zijn leveranciers.
 
Als Amersfoort in de buurt is kun je eens informeren bij Utaka of die er aan kan komen via een van zijn leveranciers.
Ja daar heb ik contact mee, maar dat duurt nog even…
 

Terug
Bovenaan