WPT
Well-known member
Wauw, mooi! En nee die kunnen niet kruisen met CR en CB. Dat is een ander soort
Deze garnalen kun je gewoon houden bij je CR zonder dat ze kruisen. Crystal Red's zijn van de Caridina soort.
Je zus heeft mooie garnalen maar de jouwe zijn mooier hoor Max! 😉
Ja leuk is dat,kunnen jullie over een tijdje wat ruilen als er veel nakweek is!
Nee klopt, en ook de ideale waterwaardes komen niet overeen tussen deze twee soorten

Ruggengraat verlengen noem je dat netjes Max! 😉
Ruggengraat verlengen noem je dat netjes Max! 😉
Die is duidelijk een ijshockey stick aan het kleien... 😀
Er is een verschil tussen kunnen en wat ideaal is. Ook ligt het eraan welk water er uit jouw leidingen komt. Helaas kan dit al per gemeente en misschien zelfs al per straat of huis schelen.Als ze allebei op leidingwater gehouden werden? Kan het dan wel? Puur uit nieuwsgierigheid 🙂
Een plaag heb je niet zomaar hoor Max maar je kan anders dat slakje tegen het glas dooddrukken en smullen de garnalen er lekker van!
Kraken? is enkel een klein knarsje en de garnalen zijn er dol op! 😉
. Ik moet zeggen dat ik me er wel iets bij kan voorstellen wat ze voelen als jij ze plet
Dat is maar heel kort en vriendelijker dan jouw manier om ze te dumpen in het riool tussen alle shit van Groningen! 😀
Ik laat ze vaak 1 dag nog staan en dan kunnen ze het vaak gelijk eten en anders de dag erna wel. Doe de slabbetjes maar om dus😉
Ja gewoon in het afgekoelde water hoor. Dan worden ze wat weker en dus makkelijker te eten. De bladeren van onlineaquariumspullen kunnen ze vaak gelijk al eten maar die ik heb via MP duurt iets langer maar heel anders dan Catappa.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.