Dank je. Ik had nog nooit van het merk gehoord .Dat hij goedkoper is (99,00) komt misschien omdat er niets bij zit dacht ik. Meestal koop je een aquarium met pomp,filter e.d. er al bij.Ik heb zelf een Trofis Puntius bak draaien en dat is een prima ding. Zo te zien wel een 'segment' hoger in prijs. Wat mij juist opvalt is de hoge kwaliteit van het glas (dik) en de extra glazen stabilisator strips bovenin. Of die kwaliteit bij die start bakjes ook zo is durf ik niet te zeggen. Als het goedkoop is moet natuurlijk ergens een besparing zijn geweest maar dat hij snel lek zou zijn geloof ik niet in.
Dit is misschien een betere optie. Juwel heb ik nu ook en inderdaad voor 2 tientjes meer. Dank je wel.De bak is inderdaad zonder toebehoren maar ja toch ben ik met een bak van 100 liter wat huiverig voor die prijs maar ja ik heb er geen ervaring mee verder.
Deze heb je voor 2 tientjes meer ook:
https://petsplace.nl/juwel-aquarium...dRCFJQb6rG7PVq1AGxs1Pkk8hp00Be5hoCoXoQAvD_BwE
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.