Wat is er nieuw

Wormen??

• Onderwerp starter Onderwerp starter Janet1
  • Startdatum Startdatum
Hoi Rubz,
ik ken zelf de Levamisol 10% niet.Ik heb een tip toen gekregen van Jesiccapapilon en toen heb ik dierenarts praktijk gebeld -maar die wist niks van en die hadden de middel niet..dag later heb ik ontdekt dat wij nog een tweede dierenarts praktijk in dorp hebben-daar heb ik gebeld en de dierenarts had de middel en was ook bekent mee- denk dat zijn meer mensen die dat gebruiken ;-))
Ik had 11.50 betaald voor fles van 100 ml.
Ik heb zelf een klein bakkie van 125 liter en denk dat 100 liter water in zit...dus heb ik gevolg 2ml levamisol op 100 liter water.
Maar ik weet niet zo veel van Levamisol maar er is iets op forum wat heeft mij Jesiccapapilon gestuurd:
http://www.aquaforum.nl/ubb/ubbthreads. ... Post104593

Mijn ervaringen tot nu toe-super middel als je dat echt zo erg en snel gaat als bij mij...mijn vissen zijn actiever en de buikje zijn ook kleiner en ze hebben ook meer lust bij eten en gaan ze niet meer op bodem liggen of zich afzonderen...
Hoop voor iedereen dat niemand gaat zieke visjes hebben maar als dat gaat geburen gerust Levamisol 10% gebruiken :thumbs:

Ik heb nog Levamisol 10% over-dus als iemand die nodig heeft kan hij die krijgen ;-)

Heeft iemand nog ervaring met de Levamisole? Ik merk dat mijne vissen heel goed op reageren,maar volgens de dierenarts moet ik na 3x dagen kuur herhalen,vandaag is dat 3 dag en ik heb tot nu toe alleen water ververst aangezien ik op forum heb gelezen dat de kuur moet herhaald worden pas na 2 weken...nu weet ik dus niet of ik zal vandaag wel herhalen of dat dat te kort is die 3 dagen...wil ook niet dat mijne vissen straks op de buik zwemmen...

Ik heb het gebruikt en niet herhaald maar ja dat wil niet alles zeggen natuurlijk.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
    Terug
    Bovenaan