Ja dat was attent van ze 😉.Mooie service en je kreeg er nog een poes en een paar sokken bij zag ik![]()
Ja dat was attent van ze 😉.Mooie service en je kreeg er nog een poes en een paar sokken bij zag ik![]()
Klopt, is ook een belangrijk onderdeel van mijn filtratie. Steen en zand.Op 830 liter heb je dan wel veel steen Ed. Vaak is het 1 kilo op 10 liter dacht ik.
O ja jouw werkwijze is net wat anders. Nou ja je hebt zo wel mooi de ruimte voor koralen natuurlijk.Klopt, is ook een belangrijk onderdeel van mijn filtratie. Steen en zand.
Uiteraard! 😊Mooie koraaltjes Ed en ik neem aan dat je van alle koraaltjes de namen wel uit je hoofd kent![]()
![]()
Zal je binnenkort wel even komen overhoren dat en neem aan dat je me niet teleur gaat stellen. Ik moet bekennen dat ik van mijn koralen voorheen op 1 of 2 na de naam niet kon onthouden hoor.Uiteraard! 😊
Particulieren houden het betaalbaar 😉.Heel mooi allemaal. Een fortuin waard ondertussen!
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.