Die pannensponzen doen het nog steeds super! Water is super helder en de waardes blijven goed.Jammer Jurjen🙁
En jij bent de personn met de pannensponzen! Hoe bevalt dat?
Snap ik maar is toch jammer dat het aquarium dat je lange tijd voor ogen had niet lukt omdat de vissen niet te krijgen zijn. Toekomstige bewoners ook uit bepaalt werelddeel?Ik ga niet weg hoor,

Jammer dat ze territoriaal zijn in de paartijd, zal waarschijnlijk niet goed samen kunnen met mijn Synodontissen.Goedenavons, het is is alweer even geleden dst ik iets gepost heb, maar alles draaide al die tijd rustig en deed het prima. Weinig bijzonders dus!
Alleen heb ik eigenlijk nooit het vissen bestand bij elkaar kunnen krijgen wat ik voor ogen had, Afrikaanse visjes zijn toch erg, erg moeilijk te krijgen.
Daarom toch met pijn in mijn hart gesloten om mijm aquarium om te gooien. Qua planten hou ik alles redelijk hetzelfde, maar het vissen bestaand gaat op de kop. Ik wil een grote groep kardinaaltera's, stuk op 30-40 en dan nog een andere groep vissen er bij (ik sta open voor suggesties) en een groep corydoras er bij.
Eerst mijn huidge bestand proberen een nieuw huis te geven en dan gaan we andere vissen kopen. Iemand interesse in een groep van 6 Pelvucachromis suboccelatus Moulondo?
Mvg Jurjen
Ik vind ze eigenlijk helemaal niet territoriaal, ik heb er nu 6 in mijn bak, gaat prima met 4 microsynodontissen batessi, fundulopanchax en plataplochilus pulcherJammer dat ze territoriaal zijn in de paartijd, zal waarschijnlijk niet goed samen kunnen met mijn Synodontissen.
Hoi John, die zijn ook zeker mooi, zijn ze goed te combineren met kardinaal tetras?Ik heb zelf de Keizertetra en dat zijn ook mooie vissen.
Hoi John, dank je wel!Mooi hoor Jurjen!
Graag gedaan, o nee dat was voor mn naamgenootHoi John, dank je wel!
Er zijn een hoop Johnnen hier op het forumGraag gedaan, o nee dat was voor mn naamgenoot
Maar ziet er leuk uit en veel plezier ervan natuurlijk.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.