Zuid Amerika plasje (1.65x65x60) van Germaine


Heel mooi geworden, ik kan me niet voorstellen dat dit snel gaat vervelen ;)
 
mooie foto's!
leuk, maanvissen! gaan het vast goed doen in je bak!
 
Zo, ook eindelijk weer eens een berichtje van deze kant. Aquarium draait super. Vissen doen het goed en de planten ook. Twee keer per week wordt er ca. 50% van het water gewisseld. Er wordt vijf keer per dag gevoerd met verschillende soorten diepvriesvoer en af en toe droogvoer. We hebben even wat alg gehad, maar dat gaat al een stuk beter. Sinds we een CO2 installatie hebben aangesloten lijkt het sneller weg te trekken.

328313germaine_0_85_camera_upload.jpg

Turbo doet het prima in de bak.

763254germaine_0_85_camera_upload.jpg

Tot onze grote verrassing vonden we een paar weken geleden ineens een paar kleine slakjes. Ook deze doen het uitstekend.

873884germaine_0_85_camera_upload.jpg

Linkerkant van de bak.

946678germaine_0_85_camera_upload.jpg

Rechterkant, helaas met wat spiegeling.

111525germaine_0_85_camera_upload.jpg

Turbo nog een keertje en een kleine reminder voor mezelf dat ik toch wat zorgvuldiger de ruiten schoon moet houden.

871279germaine_0_85_camera_upload.jpg



819552germaine_0_85_camera_upload.jpg

We hebben vijf Altum's die het ontzettend goed doen en echt als kool groeien. Een lijkt nog wat te twijfelen en er zijn een paar die helaas toch echt achterblijven. Ze zijn wel ontzettend leuk om in de bak te hebben. Vind de manier waarop ze door het water bewegen geweldig om te zien.

271628germaine_0_85_camera_upload.jpg
 
Mooi hoor..

Ben gek op maanvissen (ssst niet de kweekvormen) geweldige beesten..
 
Voedertijd!
315982germaine_0_85_camera_upload.jpg


Lelie gaf een mooie show weg tijdens een avondje (met maar een half oog) tv kijken.
319766germaine_0_85_camera_upload.jpg


193816germaine_0_85_camera_upload.jpg


176971germaine_0_85_camera_upload.jpg


574198germaine_0_85_camera_upload.jpg


918537germaine_0_85_camera_upload.jpg


997453germaine_0_85_camera_upload.jpg


143312germaine_0_85_camera_upload.jpg


Manlief werd bij Jos zo verliefd op dit visje dat we inmiddels zelf ook een koppeltje hebben zwemmen. Vind ze zelf ook schitterend hoor.
653336germaine_0_85_camera_upload.jpg
 
Mooie bak en wat een pracht die lelie.De maantjes hebben nog effe te groeien maar leuk hoor weer een manenbakje op het forum.Welkom bij de club!!
Toppie!! :thumbs:
 
Ik heb hier maar een woord voor..... waaaauuuwww!!!
Echt geweldig mooi ingericht en oogt erg natuurlijk :D
En tja de vissen zijn ook echt een genot om naar te kijken :D
Vaak kun je wel zien dat de maanvissen van Jos afkomen had het al gezien voordat ik gelezen had dat je ze was weesten halen bij Jos :p
 

Terug
Bovenaan