T
ThijsJJ
Guest
Is er toevallig ook al een plattegrond van wie waar staat?
Zijn druk bezig hier de laatste hand aan te leggen, even geduld nog
Is er toevallig ook al een plattegrond van wie waar staat?
Zijn er dan nog vissen over die te koop zijn 😀 of zijn ze dan al uitverkocht 🙂 ?Als je nog twijfelt over 1 dag zou ik de zondag van harte aanraden, zaterdag zal hoogst waarschijnlijk weer de veel drukkere dag zijn.
En voor de aquascape liefhebbers helemaal aangezien Dave Chow die dag op de agenda staat.
Nagenoeg alle visverkopers vullen hun voorraad weer aan.Zijn er dan nog vissen over die te koop zijn 😀 of zijn ze dan al uitverkocht 🙂 ?
ah oke top, dan zal ik miss zondag gaan, was toch op de planning aangezien mij zaterdag niet lukt. Dank TonNagenoeg alle visverkopers vullen hun voorraad weer aan.
Zijn er dan nog vissen over die te koop zijn 😀 of zijn ze dan al uitverkocht 🙂 ?
Ik zaterdag stand
Ik wilde eigenlijk zaterdag komen, maar nu lees ik hier dat er zondag ook nog van alles te koop is en dat het dan rustiger is..? Sounds like the better plan.
Ik kom op zondag. Een vriendin vroeg me mee, en onze mannen blijven dus lekker thuis... 😀
Ik weet niet of je voor iets speciaals komt maar ben wel eens webshops tegengekomen die een stand hebben op Vivarium en je bestelling mee willen nemen zodat je het daar kunt ophalen.Ik wilde eigenlijk zaterdag komen, maar nu lees ik hier dat er zondag ook nog van alles te koop is en dat het dan rustiger is..? Sounds like the better plan.
Dat jij daar de hele dag te vinden bent wil niet zeggen dat alle mannen dat leuk vinden😀Je kan ze ook in de ballenbak achterlaten natuurlijk😀
Ik ga graag met mijn vrouw naar de Ikea toe 🙂Dat jij daar de hele dag te vinden bent wil niet zeggen dat alle mannen dat leuk vinden😀
Ik weet niet of je voor iets speciaals komt maar ben wel eens webshops tegengekomen die een stand hebben op Vivarium en je bestelling mee willen nemen zodat je het daar kunt ophalen.
90% contant, een heel enkeling heeft die mogelijkeid om te pinnen.
Ik zal net als Ruben zaterdag bij de stand staan en zondag rondlopen.Welke dagen gaan jullie allemaal?
Ik zaterdag stand en zondag rondlopen.
John2, Steven, Christian, en anderen, miss leuk om weer samen papat te gaan eten?![]()
Ik zal net als Ruben zaterdag bij de stand
Wat een jeugd bij de stand! Ton weet niet wat hem overkomt😀
Nee 5 minimaalOk. Dus als ik en mijn vrouw en mijn dochter die jonger is dan 8. Moet ik 2 kaarten kopen?
Oke doe ik dat! DankjeNee 5 minimaal![]()
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.