02/03-11-2019 Vivarium Rosmalen


Zeker de aquaforumstand komen bezoeken .
Denk niet dat ze daar op mij zitten te wachten.
Ik zag de stand ook niet op de plattegrond

Ik ben opzoek naar hout, ik kan in geen lfs in rotterdam of tuincentras mooie stuk hout vinden naar mijn smaak.
Ennwellicht een leuke ancistrus voor erbij
 
Denk niet dat ze daar op mij zitten te wachten.
Ik zag de stand ook niet op de plattegrond

Ik ben opzoek naar hout, ik kan in geen lfs in rotterdam of tuincentras mooie stuk hout vinden naar mijn smaak.
Ennwellicht een leuke ancistrus voor erbij
De stand van deze site aquaforum niet komen bezoeken echt zonde hoor .
Als jij jou visje hebt gekocht kun je die bij ons ter bewaring geven en kan je vrij en zorgeloos verder de beurs doen . Bij het verlaten van de beurs s'avond kan je jou visjes komen ophalen .
Denk dat de beheerders hier graag met jou kennis maken .
 
De stand van deze site aquaforum niet komen bezoeken echt zonde hoor .
Als jij jou visje hebt gekocht kun je die bij ons ter bewaring geven en kan je vrij en zorgeloos verder de beurs doen . Bij het verlaten van de beurs s'avond kan je jou visjes komen ophalen .
Denk dat de beheerders hier graag met jou kennis maken .
Misschien. Wie weet.
 
Denk dat de beheerders hier graag met jou kennis maken .
Op de stand zijn het alleen vrijwillige standleden, Beheer leest aan de achterkant mee met de plannen en planning verder niets, even ter verduidelijking ;)
 
Denk niet dat ze daar op mij zitten te wachten.
Ik zag de stand ook niet op de plattegrond
Het is juist leuk als je langs komt! En op de plattegrond is de stand te vinden als vissencrèche.
totaal_plattegrond.png
 
Dit zou mijn 1e Vivarium worden maar weet dan nog niet of het zaterdag of zondag wordt, ben wel benieuwd.
 
De afgelopen jaren moest ik Vivarium steeds op het laatste moment missen. Ik heb schulden en kon het steeds weer nèt niet opbrengen.
Maar intussen zit ik in schuldsanering èn heb ik werk via een uitzendbureau, dus gisteren heb ik mijn tickets voor Vivarium 2019 gekocht!

Ik zal er eindelijk weer zijn, en ik ga voor minstens 5 jaar genieten!
Ik kijk er al full-time naar uit!

Wel ben ik een beetje teleurgesteld over de kortingsbonnen.
Om te beginnen kon ik die bij de enige deelnemende aquariumspeciaalzaak in mijn buurt (20 km. van hier) eerst nog niet krijgen en waren er vervolgens geen nieuwe bonnen meer binnengekomen. Toen dan maar de wens van mijn zoon van 9 vervuld, en naar de enige terrariumspeciaalzaak in de buurt gegaan (moest hem daarna wèl even uitleggen waarom hij niet eventjes op Vivarium een gifkikkerbak kon regelen).
En daar kreeg ik 3 bonnen.
Helaas kwam ik er later achter dat die alleen bij verkoop aan de kassa geldig zijn. Daarvoor zou ik dus de gok moeten nemen naar Rosmalen te gaan (en daar te parkeren) in de hoop dat er nog kaarten zijn. Met het risico dat dit niet het geval is en ik vervolgens met niet meer dan 3 waardeloze bonnen op zak weer naar huis terug kan.

Maar goed, ik heb de tickets zonder korting nu in huis en - hoewel ik nu € 7,50 minder aan vissen, planten of wat dan ook kan uitgeven - ga ik er heen!
 
De afgelopen jaren moest ik Vivarium steeds op het laatste moment missen. Ik heb schulden en kon het steeds weer nèt niet opbrengen.
Maar intussen zit ik in schuldsanering èn heb ik werk via een uitzendbureau, dus gisteren heb ik mijn tickets voor Vivarium 2019 gekocht!

Ik zal er eindelijk weer zijn, en ik ga voor minstens 5 jaar genieten!
Ik kijk er al full-time naar uit!

Wel ben ik een beetje teleurgesteld over de kortingsbonnen.
Om te beginnen kon ik die bij de enige deelnemende aquariumspeciaalzaak in mijn buurt (20 km. van hier) eerst nog niet krijgen en waren er vervolgens geen nieuwe bonnen meer binnengekomen. Toen dan maar de wens van mijn zoon van 9 vervuld, en naar de enige terrariumspeciaalzaak in de buurt gegaan (moest hem daarna wèl even uitleggen waarom hij niet eventjes op Vivarium een gifkikkerbak kon regelen).
En daar kreeg ik 3 bonnen.
Helaas kwam ik er later achter dat die alleen bij verkoop aan de kassa geldig zijn. Daarvoor zou ik dus de gok moeten nemen naar Rosmalen te gaan (en daar te parkeren) in de hoop dat er nog kaarten zijn. Met het risico dat dit niet het geval is en ik vervolgens met niet meer dan 3 waardeloze bonnen op zak weer naar huis terug kan.

Maar goed, ik heb de tickets zonder korting nu in huis en - hoewel ik nu € 7,50 minder aan vissen, planten of wat dan ook kan uitgeven - ga ik er heen!
En genieten zul je zeker!
 
De afgelopen jaren moest ik Vivarium steeds op het laatste moment missen. Ik heb schulden en kon het steeds weer nèt niet opbrengen.
Maar intussen zit ik in schuldsanering èn heb ik werk via een uitzendbureau, dus gisteren heb ik mijn tickets voor Vivarium 2019 gekocht!

Ik zal er eindelijk weer zijn, en ik ga voor minstens 5 jaar genieten!
Ik kijk er al full-time naar uit!

Wel ben ik een beetje teleurgesteld over de kortingsbonnen.
Om te beginnen kon ik die bij de enige deelnemende aquariumspeciaalzaak in mijn buurt (20 km. van hier) eerst nog niet krijgen en waren er vervolgens geen nieuwe bonnen meer binnengekomen. Toen dan maar de wens van mijn zoon van 9 vervuld, en naar de enige terrariumspeciaalzaak in de buurt gegaan (moest hem daarna wèl even uitleggen waarom hij niet eventjes op Vivarium een gifkikkerbak kon regelen).
En daar kreeg ik 3 bonnen.
Helaas kwam ik er later achter dat die alleen bij verkoop aan de kassa geldig zijn. Daarvoor zou ik dus de gok moeten nemen naar Rosmalen te gaan (en daar te parkeren) in de hoop dat er nog kaarten zijn. Met het risico dat dit niet het geval is en ik vervolgens met niet meer dan 3 waardeloze bonnen op zak weer naar huis terug kan.

Maar goed, ik heb de tickets zonder korting nu in huis en - hoewel ik nu € 7,50 minder aan vissen, planten of wat dan ook kan uitgeven - ga ik er heen!

De kans dat je geen kaarten meer kunt krijgen aan de dagkassa is nihil, voordeel van de kaarten in de vvk is de wachttijd bij de entree. Kortingsbonnen zijn inderdaad niet te gebruiken in de vvk. Dit zou het technisch weer complexer maken. En we wilden bovendien gewoon één transparante prijs en niet enerzijds korting geven en anderzijds weer servicekosten doorberekenen.
 
De kans dat je geen kaarten meer kunt krijgen aan de dagkassa is nihil, voordeel van de kaarten in de vvk is de wachttijd bij de entree. Kortingsbonnen zijn inderdaad niet te gebruiken in de vvk. Dit zou het technisch weer complexer maken. En we wilden bovendien gewoon één transparante prijs en niet enerzijds korting geven en anderzijds weer servicekosten doorberekenen.
Hoe bedoelt met met Kortingsbonnen?
voor wat eigenlijk?
Entree korting of kortingsbonnen voor de stands?
 
Alleen kortingsbonnen voor de entree. De stands hebben meestal hun eigen kortingen, maar werken of niet met bonnen of delen zelf bonnen uit tijdens Vivarium.
 
Thanks.. Nou dan ben ik benieuwd :)

Ben je er vaker geweest?

Dit wordt volgens mij de 4e of 5e keer, maar ben de tel een beetje kwijtgeraakt. Maar ik ben er dus vaker geweest. Mooi evenement en zeker aan te raden. Nu in de autotron ook veel fijner en ruimer opgezet naar mijn mening.
 
Dit wordt volgens mij de 4e of 5e keer, maar ben de tel een beetje kwijtgeraakt. Maar ik ben er dus vaker geweest. Mooi evenement en zeker aan te raden. Nu in de autotron ook veel fijner en ruimer opgezet naar mijn mening.

Ben benieuwd wat voor Vissen allemaal te koop zijn daar. dit wordt mijn 1e x nml.
 
Ben benieuwd wat voor Vissen allemaal te koop zijn daar. dit wordt mijn 1e x nml.

Heel en heel veel. Als je iets speciaals zoekt, kun je een mail naar aquabeek sturen. Die nemen reserveringen aan voor het Vivarium. Maar er zijn ook hobbykwekers, grote winkels etc. Als ik naar iets opzoek was heb ik het altijd daar kunnen vinden.
 
Heel en heel veel. Als je iets speciaals zoekt, kun je een mail naar aquabeek sturen. Die nemen reserveringen aan voor het Vivarium. Maar er zijn ook hobbykwekers, grote winkels etc. Als ik naar iets opzoek was heb ik het altijd daar kunnen vinden.
ben voornamelijk op zoek naar een L444 ( Bulldog Pleco) oftewel een Thomasi :D
 
Hoi, ik ga (als het goed is) voor het eerst naar Vivarium op de zaterdag (komt het beste uit). Ik ga met mijn zoon van 10. Mijn vraag is: wat nemen jullie mee? Contant heb ik via deze forum gezien is het beste betaalmiddel; maar nemen jullie een rugzak mee? [mogen rugzakken mee in Vivarium??] Iets speciaals in de auto om de aankoop(en) naar huis te krijgen of (op de website las ik dat een koelbox-achter-iets is slim?)? Ik zag dat deze forum ook een créche heeft om de visjes bij te laten tijdens de dag. Snappen jullie wat ik bedoel? Na Vivarium is het minstens 2 uur weer naar huis (ligt aan of we stoppen om te eten of niet). Is het warm (neem ik aan van wel) in Vivarium? Dan laat ik mijn jas in de auto liggen. ;-) Ervaren Vivariummers..... hebben jullie tips?
 
Rugzak mag mee naar binnen, de vissencrèche is open, contant is slim, een koelbox met wat kranten in de auto is ook slim,voor je jas is er een garderobe.
 
in je blote kontje!
oke nee er lopen ook kinderen :juggle:

Ook voor mij was een t-shirt meer dan voldoende!

Ik ben er niet als bezoeker,, maar afgelopen jaar was het in mijn beleving zeker niet overal t-shirt proof. Maar een jas of dikke trui is binnen inderdaad zeker niet nodig.
Dit jaar hebben we in ieder geval een garderobe optie ingevoerd zodat je je jas kunt laten weghangen, dus je hoeft op weg van de auto naar de hal geen kou te vatten.
 

Terug
Bovenaan