Toen we een frietje gingen eten kwam er een ander knap forum lid bij zitten...
Wist niet dat de supermarkt Coop ook een aquarium afdeling hadden?Zin in! Hier de kaarten ook al gekocht voor zaterdag. Veel succes aan iedereen op de stand en zie jullie daar! 😀
Ps ik ben de blonde meid in het aquarium coop tshirt 😉
Wist niet dat de supermarkt Coop ook een aquarium afdeling hadden?
Was het maar zo'n feest 😀 Speciaal voor jou dan: zwart shirt met een rode sluierstaart goudvis
Heb je kans dat je in je blootje naar binnen moet 😀 😀
'k geef je niet helemaal gelijk.Vivarium hoor er jaarlijks over maar toch ben ik er nog nooit geweest..
Nu ben ik al nooit een beurs loper geweest, laatste keer dat ik ooit op een beurs ben geweest was de Computer HCC dagen in Utrecht ergens jaren '90 dus das al ff tijdje terug.
Ook wel eens de filmpje bekeken van Vivarium maar tja in een beetje goede Aquarium winkels zie je bijna het zelfde en wil ik informatie over een nieuwe techniek of mogelijkheden is internet je grote vriend, verder heb ik bar weinig kennisen die nog een Aquarium hebben of er iets aan vinden.
Maar om naar het Vivarium te gaan moah… eigenlijk geen behoefde aan mij te druk en echt iets nieuws zien ?
Maar voor diegene die wel gaan wens ik heel veel kijk plezier !![]()
Ik ververs en vul de vissen op de zondag altijd aan. Heb doorgaans op de zaterdag t.o.v. de zondag wel de meeste vissen mee omdat het dan de drukste dag is.Zijn er dan nog vissen over die te koop zijn 😀 of zijn ze dan al uitverkocht 🙂 ?
Je kunt idd bij de meeste standhouders wel een eventuele aankoop vast reserveren en bij de desbetreffende stand ophalen.Ik weet niet of je voor iets speciaals komt maar ben wel eens webshops tegengekomen die een stand hebben op Vivarium en je bestelling mee willen nemen zodat je het daar kunt ophalen.
Ik sta er elk jaar als hobbykweker. Nu ook weer. Ik sta er doorgaans met minder gangbare levendbarende tandkarpers. Hiervan zul je het merendeel niet in elke lfs terugvinden met enige uitzonderingen daargelaten.Er zullen haast alleen maar winkeliers staan omdat het vivarium als eis heeft gesteld dat alle standhouders dat diploma van huisdieren houden/.verkopen in hun bezit moeten hebben, die cursus daarvoor kost 800,- en moet je ieder jaar verversen a 400,-, niet te doen voor hobbykwekers dus je zal normale winkelprijzen zien
Wat de opmerking over de vakkundigheid aangaat, zal toch binnen aanhalingstekens geplaatst moeten worden. Aangezien ik nog aardig frequent winkels in den lande binnenloop waarbij de vakkundigheid bij een redelijk aantal ver te zoeken valt. Maar ik snap jouw opmerking wel hoor. Opvallend is dat men dan nog veel werkt met standaard gekopieerde regeltjes waar ik me als doorgewinterde aquariaan nogal frequent aan erger. Want dan weet ik al dat het standaard uit een commercieel boekwerk komt en dat dat gewoon aan het personeel wordt overgebriefd. En vermaak je maar met de klant. Want er mankeert nog wel eens wat aan die regeltjes uit dergelijke boekwerken.Ik denk niet dat dat er iets mee te maken heeft, de winkeliers hebben dat toch al nodig voor hun gewone busines en niet alleen voor de beurs, maar het kan kleine of kleinere hobbykwekers lastig maken om te komen, waardoor ook weer de vakkundigheid wordt gewaarborgd.
Wat ik zelf hoorde was dat de prijzen er toch wel lager lagen dan gemiddeld, en natuurlijk een ongekend aanbod.
Ik sta er elk jaar als hobbykweker. Nu ook weer. Ik sta er doorgaans met minder gangbare levendbarende tandkarpers. Hiervan zul je het merendeel niet in elke lfs terugvinden met enige uitzonderingen daargelaten.
Wat de opmerking over de vakkundigheid aangaat, zal toch binnen aanhalingstekens geplaatst moeten worden. Aangezien ik nog aardig frequent winkels in den lande binnenloop waarbij de vakkundigheid bij een redelijk aantal ver te zoeken valt. Maar ik snap jouw opmerking wel hoor. Opvallend is dat men dan nog veel werkt met standaard gekopieerde regeltjes waar ik me als doorgewinterde aquariaan nogal frequent aan erger. Want dan weet ik al dat het standaard uit een commercieel boekwerk komt en dat dat gewoon aan het personeel wordt overgebriefd. En vermaak je maar met de klant. Want er mankeert nog wel eens wat aan die regeltjes uit dergelijke boekwerken.
Ik ben zelf een gepassioneerd hobbykweker en durf op zich wel veelal (zonder arrogant over te willen komen) een kennistest aan te gaan met personeel van een gemiddelde lfs. Maar goed, dat brengt de ruim 4 decades ervaring met zich mee. Het klopt ook wel dat er ook genoeg hobbykwekers zijn die niet over voldoende kennis beschikken. Ik heb door de jaren heen altijd dieper in de materie gedoken die de aquaristiek rijk is. Maar wat ik hiermee wil stellen is dat er ook hobbykwekers zijn die wel over een dosis vakkundigheid beschikken. Vandaar de opmerking "aanhalingstekens". Maar nogmaals, ik snap jouw opmerking wel hoor...
Helemaal goed rond half 1?Verzamelen in de Vissencrèche?
Volgens mij kon je daar vorig jaar pinnen. Maar door de wachtrij van ruim een half uur ga je sowieso wel watertanden 😀
Heel veel plezier vandaag alvast aan de mensen van de opbouw.
Ik zou zeggen, neem die avond nog even een frisse duik in de jacuzzi's nu er nog geen vissies in zitten. 😀
Ik sta er elk jaar als hobbykweker. Nu ook weer. Ik sta er doorgaans met minder gangbare levendbarende tandkarpers. Hiervan zul je het merendeel niet in elke lfs terugvinden met enige uitzonderingen daargelaten.
Wat de opmerking over de vakkundigheid aangaat, zal toch binnen aanhalingstekens geplaatst moeten worden. Aangezien ik nog aardig frequent winkels in den lande binnenloop waarbij de vakkundigheid bij een redelijk aantal ver te zoeken valt. Maar ik snap jouw opmerking wel hoor. Opvallend is dat men dan nog veel werkt met standaard gekopieerde regeltjes waar ik me als doorgewinterde aquariaan nogal frequent aan erger. Want dan weet ik al dat het standaard uit een commercieel boekwerk komt en dat dat gewoon aan het personeel wordt overgebriefd. En vermaak je maar met de klant. Want er mankeert nog wel eens wat aan die regeltjes uit dergelijke boekwerken.
Ik ben zelf een gepassioneerd hobbykweker en durf op zich wel veelal (zonder arrogant over te willen komen) een kennistest aan te gaan met personeel van een gemiddelde lfs. Maar goed, dat brengt de ruim 4 decades ervaring met zich mee. Het klopt ook wel dat er ook genoeg hobbykwekers zijn die niet over voldoende kennis beschikken. Ik heb door de jaren heen altijd dieper in de materie gedoken die de aquaristiek rijk is. Maar wat ik hiermee wil stellen is dat er ook hobbykwekers zijn die wel over een dosis vakkundigheid beschikken. Vandaar de opmerking "aanhalingstekens". Maar nogmaals, ik snap jouw opmerking wel hoor...
Kijk, dat lijkt me nou leuk. Een soort pubquiz over aquariumzaken!"En durf op zich wel veelal (zonder arrogant over te willen komen) een kennistest aan te gaan met personeel van een gemiddelde lfs"
Leuk! Er zijn dus plannen om om half 1 bij de vissencrèche af te spreken en vanuit daar frietjes te gaan eten. Iedereen is van harte welkom om aan te sluiten!Goedemorgen,
Ik hoop zaterdag met mijn 3 zonen te komen. Wellicht komen wij elkaar tegen op de stand van aquaforum. Tot dan !
Yes, dat lijkt mij ook hartstikke leuk!Verzamelen in de Vissencrèche?
Dat wil ik zien. Behind the Scenes with Ton Hageraats, this afternoon on AquaForum.nl!Heel veel plezier vandaag alvast aan de mensen van de opbouw.
Ik zou zeggen, neem die avond nog even een frisse duik in de jacuzzi's nu er nog geen vissies in zitten. 😀
Heb jij een Youtube kanaal @Biologist ? ;-) En ga je er heen als bezoeker of standhouder?
Kijk, dat lijkt me nou leuk. Een soort pubquiz over aquariumzaken!
Leuk! Er zijn dus plannen om om half 1 bij de vissencrèche af te spreken en vanuit daar frietjes te gaan eten. Iedereen is van harte welkom om aan te sluiten!
Yes, dat lijkt mij ook hartstikke leuk!
Dat wil ik zien. Behind the Scenes with Ton Hageraats, this afternoon on AquaForum.nl!
Dat dacht ik omdat ik wat verder hierboven dit las:Nee, heb ik ergens iets gezegd wat daarop zou duiden? Een youtube kanaal onderhouden is niet zo mijn ding 😀 Standhouder zou ik niet eens weten waar ik een stand mee zou moeten vullen. Ik kweek wel eens wat voor de hobby, maar dat verkoop ik aan huis. Vanaf volgend jaar waarschijnlijk wat serieuzer. Maar nee, fijn als bezoeker voor mij dit jaar en alle volgende jaren.
Dat dacht ik omdat ik wat verder hierboven dit las:
Bekijk bijlage 282868
Maar dan zal Kees wel een ander YouTube kanaal bedoeld hebben. ;-)
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.