Mocht je hier problemen mee hebben dan moet je dat even aangeven want het is tenslotte jouw topic😉.Toch wel bijzonder dat er zoveel reacties komen op een vraag die ik zelf niet stel in mijn topic..
Twee, man en vrouw. Ze komen bij Utaka vandaan, zouden en speciale variant zijn met meer kleur, maar die extra kleur is nog niet tevoorschijn gekomenMooie plaatjes en hoeveel Sleutels heb je? Ik heb ze ooit ook gehad maar kon er toen geen dame bij vinden en alle kleintje waren mannen.
Ze zijn in ieder geval altijd bij elkaar. Maar nageslacht zal niet op kunnen groeien verwacht ik in mijn bak met alle medebewoners, maar het hoeft van mij ook niet perseeNou wel mooi dat je een paartje kon kopen want dat scheelt alweer. Ik hoop dat ze een goed koppel vormen en voor nageslacht willen zorgen.
Dat zou zomaar kunnen idd.Kan het zijn dat ze zich als koppel toch minder veilig voelen als in een groepje?
Hmm ik heb denk ik helaas niet de ruimte in deze bak voor meer sleutels.. Ik zie ze op t moment ook meestal in hele kleine matenDat zou zomaar kunnen idd.
Ja daarom, lijkt me geen goede combinatie toch met die van mij die al zowat volwassen maat zijn en een koppel..Ik zag hier ook Sleutels en die waren echt mega klein hoor.
Na overleg met Utaka ga ik er 12 oktober 3 sleutels bij halen (dan pas tijd om het stuk te rijden😅). Het zijn wel jonge sleutels maar volgens Utaka moet het geen probleem geven met mijn volwassenen. Die van mij zij nu te schuw om er echt van te kunnen genieten, en we hopen dus met een groepje ze meer uit hun schulp te halen.
Ik zal dan ook een Copella of pyrrhulina soort mee nemen voor in de bovenlaag, welke is nog even bekijken. Ze hebben bijv. de pyrrhulina australis, maar daar vind ik bijna geen filmpjes van, iemand een idee of die misschien bekend stonden onder een andere naam vroeger?
De zwarte neons en Cory’s worden langzaamaan wat minder, slechte kwaliteit helaas… neons had ik er 18 en zijn er nu nog maar 14.
De altispinosus doen het echt super, lekker bijdehand, ik denk ook wel man en vrouw, maar nog geen kweekpogingen.
Ik heb er 2 die al vanaf het begin vaal van kleur zijn, heb ze toen laten bezorgen dus helaas niet zelf uitgekozen, beetje jammer. De rest is wel mooi maar er gaan er af en toe dus dood, dat is wel snel denk ik na amper een jaar. Misschien zijn zwarte neons over het algemeen wat zwakker 🤷♀️Leuk, ik hoop dat het je gaat helpen met de sleutels!
Ik heb ook eens zwarte neons gehad, hier werden ze ook steeds minder intens qua kleur, een enkele verloor zelfs al het zwart en werd bijna kleurloos 🙁
Sorry ik zie je bericht nu pas, het gaat heel goed met iedereen in de bak! De grote sleutels zijn echt minder schuw en de kleintjes zijn zo grappig, net kleine Batmans 😎Hoe gaat het met de Sleutels en hoeveel heb je er nu?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.