1.20 M ZuidAmerika van Maapje


Ik zou in beide gevallen zorgen voor voldoende nitraat en fosfaat en co2. Daarbij altijd bij moerasplanten voeding in de bodem steken want dat kan geen kwaad tenzij je een voedingsbodem hebt.
De gaten bij Boltjes kunnen ook wijzen op vraat maar ik denk dat het voor Boltjes handiger is om even een eigen topic met de nodige info aan te maken.
 
Plantjes staan er net 2 weken in. Ze passen zich aan aan de onderwater omstandigheden. Daarbij stoppen ze geen energie meer in het blad wat bovenwater is aangemaakt. Deze bladeren worden afgestoten.

Meststoffen in de bodem zijn verder een pre bij zwaardplanten.
 
Helemaal met Ed eens, de oude bladeren sterven sowieso af, het is letten op dat de plant nieuw blad maakt. Kleibolletjes/Plantenvoedingstabletten gaan de plant veel beter doen groeien, alhoewel het ook zonder kan.
 
Toch wel bijzonder dat er zoveel reacties komen op een vraag die ik zelf niet stel in mijn topic..
 
Toch wel bijzonder dat er zoveel reacties komen op een vraag die ik zelf niet stel in mijn topic..
Mocht je hier problemen mee hebben dan moet je dat even aangeven want het is tenslotte jouw topic;).

Ik wil de leden dan ook wel oproepen om on topic te blijven en voor vragen een eigen topic te openen.
 
Dan zal ik maar weer wat foto’s en een filmpje spammen :DD
De sleutels en altispinosus zijn zo gezellig met elkaar, echt een fijne combi, gaat allemaal heel vreedzaam.


De L519, aka Peter, groeit goed en heel brutaal, laat zich veel zien en vreet alles
IMG_6970.jpeg


De L262, aka Gandalf maar we noemen m eigenlijk altijd Spikkel, veel gereserveerder en blijft tot nu toe op zijn vaste stekkie, voer hem zelfs uit de hand met speciale pasta etc

IMG_6958.jpeg


De L010a’s doen het ook prima
zoekplaatje :D

IMG_6917.jpeg
 
Mooie plaatjes en hoeveel Sleutels heb je? Ik heb ze ooit ook gehad maar kon er toen geen dame bij vinden en alle kleintje waren mannen.
 
Mooie plaatjes en hoeveel Sleutels heb je? Ik heb ze ooit ook gehad maar kon er toen geen dame bij vinden en alle kleintje waren mannen.
Twee, man en vrouw. Ze komen bij Utaka vandaan, zouden en speciale variant zijn met meer kleur, maar die extra kleur is nog niet tevoorschijn gekomen
 
Nou wel mooi dat je een paartje kon kopen want dat scheelt alweer. Ik hoop dat ze een goed koppel vormen en voor nageslacht willen zorgen.
 
Nou wel mooi dat je een paartje kon kopen want dat scheelt alweer. Ik hoop dat ze een goed koppel vormen en voor nageslacht willen zorgen.
Ze zijn in ieder geval altijd bij elkaar. Maar nageslacht zal niet op kunnen groeien verwacht ik in mijn bak met alle medebewoners, maar het hoeft van mij ook niet persee
 
Morgen komen er 9 corydoras habrosus bij uit mijn nano bakje die ik ga leeghalen.. ze zullen wel blij zij met zo’n grote bak :DD
 
  • Leuk
Waarderingen: TLS

Terug
Bovenaan