Afgelopen vrijdag maar eens begonnen aan het opstartklaar maken van het aquarium.
Dus de zogeheten lektest.
Het aquarium is niet gaan lekken, maar de kitnaden vertoonden geen vertrouwenswekkende indruk.
Op mijn vorige adres had ik dit aan 1 kant van het aquarium. En door het aquarium in 1 hoek wat omhoog te schroeven loste dit het probleem deels op.
Ik bedoel daarmee, bij een volledig gevuld aquarium leek alles in orde. Maar bij deels leeg (waterverversing) kwam het probleem steeds terug.
Ik kreeg als enige opmerking. Het aquarium staat niet vlak. En waterpas zetten is niet voldoende.
Echter nu kreeg ik aan beide zijden dezelfde problemen. En door wat te stellen wordt het aan 1 kant minder, en aan de andere kant erger.
Je bleef in een eindeloze cirkel afstellen, zonder resultaat.
Bij de huidige problemen kreeg ik ook weer hetzelfde antwoord. Staat niet vlak.
Terwijl je overal in handleidingen leest. Dat je het onderstel waterpas moet zetten.
Na meerdere uren bezig te zijn geweest de knuppel in het hoenderhok gegooit.
Water eruit. En klaar.
Ik ben het vertrouwen in deze bak compleet kwijt. Ook verkopen begin ik niet aan, want dat geeft gegarandeerd gezeur.
Dus enige optie. Afvoeren naar het stort.
Ik zal hier eventueel nog een ad posten met gratis af te halen.
Laat ik een ding duidelijk zeggen. Ik geef hier niemand de schuld. Het kan mijn onkunde zijn. Het kan de verhuizing zijn.
Het kan ook de bouw zijn.
Hieronder wat beelden.