Nekko
Well-known member
kan de hazeleraar ook in het aquarium?Zijn het geen takken van de krulhazelaar? die worden zwart op den duur onder water.
kan de hazeleraar ook in het aquarium?Zijn het geen takken van de krulhazelaar? die worden zwart op den duur onder water.
naja ik neem aan dat als ze in het aquarium zitten ze ook aquariumproof zijn toch?Geen flauw idee, dat was de vraag ook niet, de vraag was welke takken het waren.
Hey Nekko, mooie bak met prachtige vissen heb je zeg.De bak is alweer mooi helder. Ik heb helaas alleen een probleem met de waterstroming. Door de takken wordt de stroom geremt en ontstaat er een laag van dode bacteriën....
kaamlaag, al een tijdje geen last meer van. Maar het is een soort drijvende laag, je zou het kunnen zien als een soort stof op je waterHey Nekko, mooie bak met prachtige vissen heb je zeg.
Hoe constateer je dat de bacteriën dood zijn?
tuurlijk, maar er is niks veranderd. Ziet er precies hetzelfde uitJammer dat die dood is gegaan, heb je intussen nog een update voor ons Nekko
die plant groeit trouwens wel echt heel goed. De plant zelf zit in een bakje van 15x15cm, bizar hoe groot hij is geworden in dat kleine bakjeJammer dat die dood is gegaan, heb je intussen nog een update voor ons Nekko
weet je ook hoe dat mogelijk zou kunnen komen?Ik gok op dat het oog ontstoken is.
Nee dat kan ik niet verklaren.weet je ook hoe dat mogelijk zou kunnen komen?
zijn voorntjes een beetje oke als voedselvis?Op marktplaats worden vaak voorntjes aangeboden op de hengelsportrubriek, misschien is dat iets?
zijn voorntjes een beetje oke als voedselvis?
niet perse maar ik snij ze altijd in stukjes en als je dat zo erin gooit dan gaat al de darminhoud in de bak en dan wordt je water troebelIs dat nodig ?
ik voed ze spiering en afentoe extra vitamine C rode muggenlarvenVan die goedkope koolvis of pengasius zou ik niet zo snel geven. Zit vol met graten en volgens mij is dat doorweekt van de hormonen en antibiotica. Komt allemaal van die farms in Azië.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.