Dankjehalo tuinkabouter ik heb de opbouw gevolgd en moet eerlijk zegen dat ik onder de indruk ben van alles, het ziet er mooi en erg strak uit, mooie aanwinst in huis echt top.
DankjeDat is balen. Zal een duur geintje zijn.
Mooi en groot aquarium. Ben dol op maanvissen
Bellentellers zouden een terugslagklep moeten bevatten.. maar die werkte blijkbaar dus niet..Dat is inderdaad super vervelend zeg!
Heb je er geen terugslagkleppen tussen dan?
Gelukkig heb je geen zout water dus zal vast wel goed komen met die regulator op korte termijn.
Op lange termijn....tja....kan je weer een wat nieuws kopen
Dankje
Maar zo duur zijn terugslagkleppen niet hoor 😛
Bellentellers zouden een terugslagklep moeten bevatten.. maar die werkte blijkbaar dus niet..
Maar denk niet dat er veel schade zal zijn gezien CO2 gewoon een droog gas is.
In principe zou al het water eruit gestuwd moeten worden.
Ziet er mooi uit!
Wat is er met je vorige gebeurt ? of groeien ze niet zo goed?Dankje
Inmiddels heb ik wat stekken gekregen van @BJ1964 en ook geplant.
De HN zijn een stuk serieuzere stekken dan die ik van de vivarium heb mee genomen
Hoop dat ze het ook een stuk beter gaan doen!
Bekijk bijlage 8523
Ik plant ze altijd gewoon in de bodem. Ze komen naarmate ze groter worden vanzelf omhoog waardoor een deel van de wortels dan boven de bodem komt. Ze staan dan overigens muurvast. Even afgezien van de 'bouwvakkers' is het een erg makkelijke plant. Kleibolletje erbij en hij groeit als kool.Hmm mss ook wat te diep geplant? Ik zie dat deze die het het best doen eigenlijk enkel met de wortelharen in het zand zitten! Alles wat een beetje groen is zit boven de grond! Welke klei gebruik je bij de wortels?
het is een merde he ! 😛 Ik heb gevloekt om ze onder het zand kwijt te kunnen! maar ze deden er bij mij toch wel nog even over om op te lossen...Gister de voedingscapsules binnen gehad van @backplay en meteen in de bodem gestopt.
Wat een geklier zeg in het zand tussen de wortels met capsules die alleen maar willen drijven en binnen een minuut beginnen met oplossen...
Maar het zit erin en ben benieuwd naar de resultaten 🙂
In ieder geval was het tot nu toe de moeite waard
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.