Mooie vis!
DankjeMooie vis!
Zeker, ben benieuwd hoeveel het redDuimen maar. wel een prachtig gezicht zo.
Nee, na het uitkomen van de eitjes neemt de man de broedzorg op zich.Moeder de vrouw doet niet aan broedzorg?
\\Nee, na het uitkomen van de eitjes neemt de man de broedzorg op zich.
Ze verdedigen wel samen het zwemgebied van ee jongen
Echt hèMooi om te zien met die kleine jonkies!
Weer wat geleerd 😉\\
Bijzonder, wist ik niet.
Ik ken het probleem; wordt je kapper ook nog eens extra duur, elke haar moet gezocht worden!Gast, ik heb 2 maasvlaktes op mijn voorhoofd. Er is amper haar te vinden joh.
Naast technische vingers komt er ook nog eens een prachtig aquariumresultaat uit je vingers! Mooi hoor!Ff wat icrap foto’s van vaders met zijn jongen 🙂
Bekijk bijlage 258177
Bekijk bijlage 258178
Moet wel zeggen, nu me maanvissen een vollere buik hebben van het diepvries voer ze minder interesse lijken te hebben in jonge visjes..
Ben benieuwd hoeveel het er overleven
DankjeNaast technische vingers komt er ook nog eens een prachtig aquariumresultaat uit je vingers! Mooi hoor!
Vooralsnog is de groep flink geslonken, maar we houden hoop 🙂Gaaf, hoop dat er wat opgroeit
DankjePrachtaquarium! Mooie vissen heb je.
Nee ik ga het zo laten denk ik, een enkele volwassen man is lastiger te krijgen denk ik.Jammer van je geophagus man. Ga een nieuwe bijplaatsen of laat je het zo?
Bak en bewoners zien er goed uit!
Dankje, veel plezier met je zoekplaatje xDMooie foto Wouter en van die Lotus kun je wel een raadsel maken. Wie weet de Lotus terug te vinden😀😀
DankjeErg mooi allemaal
Is die bodem het fijnste soort filterzand?
De bodem is instrooizand
DankjeMooi! Jammer van het verlies.
Niet echt een eerlijk beeld met een bosje geophagusen die constant de bodem omwoelen maar ik heb nergens last van qua dichtslibbenZiet er erg mooi uit, het is wat lichter en minder bont dan filterzand lijkt het.
Meteen maar even op het Google icoontje geklikt, en de korrelgrote is 0.3 tot 1 mm, gaat dat goed m.b.t. dichtslibben?
Zeker zonde.Zonde van je mooie man!
Ben benieuwd naar de post vivarium foto's. Heb je nog wat op je lijstje staan?
Je hebt toch ook een pH controller? Waarom dan toch helderder groen? Deze zou het toch constant moeten houden?
Zeker zonde.
Maar twijfel nog over wat gekleurde planten en anubias.
En ff kijken voor een leuke deal op een osmose toestel
Als ik de gehele tombola opkoop? 😛Vorig jaar zat er een in de Tombola. Dus als je alle loten koopt? Misschien voordelig. Was er met booster.
Je dan ook gelijk een jaar lang voeding en mest.😳
Niet heel erg opeens, hij was al een weekje een beetje flets en at slecht. Maar dat gebeurd wel vaker dus gaf er niet echt aandacht aan..Jammer van de geophagus, zomaar ineens?
Wat is je reden om wellicht met osmose te werken?
DankjeStaat er prachtig bij, kerel
DankjeErg mooie bak, je manen zijn echt schitterend.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.