DankjeErg mooie manen idd.
Moet zeggen, sinds de eettafel weer is opgeruimd kan ik er weer een stuk meer van genieten 😛Het is in elk geval een genot om hier vanaf de bank naar te kunnen kijken. Of uit de luie stoel
Dankje, die geo’s vallen meeHet ziet er goed uit Wouter.
Het is maar dat ik van een vriend de manen kon overnemen anders was ik ook voor de redbacks gegaan.
Ik vind ze toch wel de mooiste in hun soort.
Lopen die geo's van jou ook met elkaar te etteren, ik zie beschadigde staartjes.
Gebruik beide voor “maximaal” effect.Altijd weer die baardalg, zou verboden moeten worden.
Maar ik dacht dat je een Co2 installatie had, vanwaar de carbo dan?
Valt mee weet niet precies wat ik kwijt ben eraan, maar Ag een hobby mag geld kostenBest een dure aangelegenheid dan denk ik, met zo'n grote bak?
Tegen algen werkt het prima ja, maar bij langdurig gebruik zouden algen er aan kunnen wennen heb ik wel eens gelezen.
Zelf gebruik ik het alleen als ik een algje op zie komen
DankjeDe bak ziet er mooi uit en die manen zijn heel mooi.
DankjeEen hele mooie bak met super mooie vissen. Echt een bak om trots op te zijn!!
Die manen, werkelijk prachtig. Maakt het eigenlijk nog uit wat die rode kleur betreft of de vissen al of niet op "versiertoer" zijn? Mooie bak, Wouter!Zomaar ff
Bekijk bijlage 265665
Nope, zijn altijd zo rood.Die manen, werkelijk prachtig. Maakt het eigenlijk nog uit wat die rode kleur betreft of de vissen al of niet op "versiertoer" zijn? Mooie bak, Wouter!
DankjeErg fraai Wouter.
ik heb ze hier ook pas en merk dat de meest 2 dominante vissen de strepen meer doorkomen.Nope, zijn altijd zo rood.
Alleen de strepen variëren qua intensiteit, maar denk dat het iets van doen heeft met dominantie
DankjePrachtig weer..
yup HN hydroclyes nymphoiede@tuinkabouter is dat de ZA-waterlelie dat je daar hebt?
Dankje, zijn best moeilijk om aan te komen kwam ik achter.mooi plantje, heb em alleen nog nooit in de lfs hier gezien 🙂 staat op de wishlist.
Haha Dankje, dat was dus bijna dwijlen met de kraan open xDTopic "even" doorgelezen, ondertussen mijn aquarium net op tijd laten stoppen met vullen terwijl ik zat te lezen. Anders had ik buiten een bekwijld t-shirt ook nog natte voeten!
Prachtige bak en erg mooie vissen! Die techniek eronder spreekt me enorm aan als ik jouw topic lees! Succes verder tuinkabouter
GoeieHaha Dankje, dat was dus bijna dwijlen met de kraan open xD
Jazeker is mooi om te zien ookOuders doen goed hun best ze te beschermen zo te lezen
Jah en dan slapen ze in de nacht nog in de bek van papa ook..Wat gezellig al die ukjes! Arme ouders, wat een drukte 😀
Wat zal dat kriebelen 😀Jah en dan slapen ze in de nacht nog in de bek van papa ook..
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.