quistero
Well-known member
- Lid geworden
- 28 september 2016
Tijd om te kijken hoe goed je vaatwasser echt werktFf wassen en hij kan weer een rondje toch?
Tijd om te kijken hoe goed je vaatwasser echt werktFf wassen en hij kan weer een rondje toch?
Maat van mij heeft dat een keer met zo’n swiffer microvezel unit..Tijd om te kijken hoe goed je vaatwasser echt werkt
En terechtMaat van mij heeft dat een keer met zo’n swiffer microvezel unit..
Kan je vertellen, dat verhaal achtervolgt hem na 10 jaar nogsteeds…
Samengevat was het pluis overal 😛En terecht
Laatste meting was net iets langer dan 1 maand per rol.Hoe lang was de interval tussen het plaatsen en verschonen?
Haha Ag, je weet wat ze zeggen hè..Mooie bak geworden in de tijd!! Ook het kweken, gewoon in de show bak, vind ik zelf het leukste, ook al houd je dan wat minder jonkies over. Hier is echt een liefhebebr aan de slag...Maar wat ben jij een duizendpoot man........Ik heb nog wel een cursusje hier liggen: hoe richt je ongemerkt je partner af....! Volgens mij heeft jouw partner die cursus al doorlopen...Zoek maar eens goed in de papieren, zou me niks verwonderen als je daar het diploma vindt!!
Het ziet eruit als iets dat the A-team in elkaar heeft gezet om een tank te laten vliegen
Gelukkig maakt deze unit geen vlieguren xDHet ziet eruit als iets dat the A-team in elkaar heeft gezet om een tank te laten vliegen
Dat mag je hopen!Gelukkig maakt deze unit geen vlieguren xD
Nog nietGelukkig maakt deze unit geen vlieguren xD
Zolang Murdoch nog niet voor m’n deur staat…Dat mag je hopen!
Nog…Nog niet
Wel een filmpje op dit momentHeb je een foto van de opstelling met de vliesfilter ?
Oh zoHet gaat me over hoe je het vliesfilter hebt ingebouwd...of staat deze tussen de overloop en bioloog ?
Groen?het zit niet alleen op je ph meter maar ook op k1 dat hoort tog nie groen te zijn?
Wel een filmpje op dit moment
Is al een wat ouder filmpje, er zit inmiddels minder media in het filter
De kleur komt door de tenso cocktail helaas…Hoeveel jaar draait jou kaldnes al? Ziet er goed rijp uit. Wat is de rede dat je er minder media in hebt nu?
Miss tijd voor een nieuw up to date filmpje🙃 vind het altijd wel interessant om te bekijken👍
Je kan idd teveel hebben, ik had 20L K1 micro + 20L biohome + 20L keramische buisjes + 15L aan spons.Kun je teveel hebben dan? Bacteriecultuur zal zich hoe dan ook nestelen, en wanneer weet je dat je genoeg hebt? Vind dit altijd lastig bepalen.
Enige reden die ik kan bedenken om een kleiner bioloog te nemen is, omdat ik misschien ruimte nodig zal hebben beneden om andere apparatuur te plaatsen of aquarium spullen kwijt te kunnen.
Vreemd dat de kleur zo overslaat in je kaldnes dan..
Gebruik jij de Micromix dan niet Wouter?De kleur komt door de tenso cocktail helaas…
Maar minder media omdat ik simpelweg niet zoveel nodig heb als dat erin zat en ik ook een kleiner bioloog wil om die reden
Jazeker.Gebruik jij de Micromix dan niet Wouter?
Kleur trekt wel wat weg gelukkigKun je teveel hebben dan? Bacteriecultuur zal zich hoe dan ook nestelen, en wanneer weet je dat je genoeg hebt? Vind dit altijd lastig bepalen.
Enige reden die ik kan bedenken om een kleiner bioloog te nemen is, omdat ik misschien ruimte nodig zal hebben beneden om andere apparatuur te plaatsen of aquarium spullen kwijt te kunnen.
Vreemd dat de kleur zo overslaat in je kaldnes dan..
JahaVeel leuke foto s van alle techniek maar nu wil ik de bak ook wel weer eens zien😉
Ik denk gelet op de reactie dat het fotorolletje vol is
dat zijn thorichthys ellioti/maculipinnisSuper toffe bak! Echt mooi.
Zijn dat geo’s op de 3e en 4e foto? Welke soort is dat?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.