tuinkabouter
Well-known member
Dat wat @woutDR zegtSuper toffe bak! Echt mooi.
Zijn dat geo’s op de 3e en 4e foto? Welke soort is dat?
De geo’s zijn er al een tijdje uit 😉
Dat wat @woutDR zegtSuper toffe bak! Echt mooi.
Zijn dat geo’s op de 3e en 4e foto? Welke soort is dat?
Oh zo nu je t zegt…. Heb ze gewoon gehad vroeger haha… ff niet herkent… prachtig idd.dat zijn thorichthys ellioti/maculipinnis
ze zien er prachtig uit
Leuk met de manen zo.
Waren echte binnenhuisarchitecten.Leuk met de manen zo.
Je hebt t vast geschreven eerder, maar vraag t toch nog ff haha…bevielen de geo’s niet?
Oh dat kan ik me voorstellen idd. Irritant wordt dat …. Hm maar das wel t overdenken waar dan idd. Ik denk aan geo’s eigenlijk… thnks voor de info!Waren echte binnenhuisarchitecten.
“Wil jij een plant daar? Dacht het niet”
“Goh wat een mooie zandbodem, laat ik er een maanlandschap van maken”
Na een paar jaar was ik dat wel zat, waren mooie vissen hoor maar het bijna dagelijks m’n planten terug zetten kwam me de strot uit
Ik had zelf grindroosters in de bodem liggen om het graven te beperken.Oh dat kan ik me voorstellen idd. Irritant wordt dat …. Hm maar das wel t overdenken waar dan idd. Ik denk aan geo’s eigenlijk… thnks voor de info!
Je bak staat er mooi bij Wouter en ik beloof je dat ik de eerste 2 weken niet om een foto zal zeurenOmdat @jessicapilon anders maar blijft zeuren om foto’s…
En omdat ik m’n “nieuwe” lens uit moest proberen
Dat duurde lang 😛Je bak staat er mooi bij Wouter en ik beloof je dat ik de eerste 2 weken niet om een foto zal zeuren
Ja wat wil je, ik ben geen 18 meer en reageer wat trager met deze kou😛Dat duurde lang 😛
Ben je een reptiel geworden?Ja wat wil je, ik ben geen 18 meer en reageer wat trager met deze kou😛
Ben je een reptiel geworden?
DankjeMooie bak Tuinkabouter....Echt wel....!
Die bewering klopt niet.O ja dat kan want ik meende al dat je Micromix gebruikte. Die kleur zal denk ik door het ijzer komen wat volgens mij in Tenso vrij veel zit t.o.v andere voeding.
Dit had ik laatst ook met een AS probe...En ik maar denken “waarom klopt er niks van m’n ph?”
Bekijk bijlage 334625
En dat probleem had ik dus niet.Waren echte binnenhuisarchitecten.
“Wil jij een plant daar? Dacht het niet”
“Goh wat een mooie zandbodem, laat ik er een maanlandschap van maken”
Na een paar jaar was ik dat wel zat, waren mooie vissen hoor maar het bijna dagelijks m’n planten terug zetten kwam me de strot uit
Alsof het glas is gaan lekken ofzo…Dit had ik laatst ook met een AS probe...
Ik heb het zelf nooit zo vergeleken maar herinner mij dat Dirk Bazuin ooit met de Tenso was gestopt omdat er meer ijzer in zat dan in de csm maar wellicht dat dit t.o.v de Micormix weinig verschil maakt.Die bewering klopt niet.
Waarschijnlijk ligt ook jou 'plug' ergens in je bak en dan loopt die gel eruitAlsof het glas is gaan lekken ofzo…
Nee die had ik laatst in m’n hand toevallig…Waarschijnlijk ligt ook jou 'plug' ergens in je bak en dan loopt die gel eruit
Nou zeg het jaar is net begonnen dus geef Wouter even wat tijdMag ik nu 'zagen' om nieuwe foto's?
Op deze pagina staan er nog geen .
Wil er ook wel een foto van maken als ie in actie is hoor 🤣🤣Erg goed gelukt die foto Wouter en zo zien we ze niet vaak
Als wat in actie is? Ach laat ook maar want dat hoor ik elders dan vast wel weerWil er ook wel een foto van maken als ie in actie is hoor 🤣🤣
Die heb ik ook! Handig ding!
Nog even en jij gaat ook een video posten als dat ding in actie isDie heb ik ook! Handig ding!
Jazeker, werkt alleen helaas wat minder met zand..Die heb ik ook! Handig ding!
De thorichthys elliotiSupermooie cichlides, elk facet met de kleuren, wat voor soort is het.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.