Vraagt om meer foto's.
Mvg ronald
Komen ze ook bij Jos Hut weg Judith?
Dat viel vast nog niet mee. Zijn kleine etterbakjes dus.Gisteren de rode minors eruit gevangen.
Dat viel vast nog niet mee. Zijn kleine etterbakjes dus.
Je bedoelt die grote scheur in de ruit?
Nee hoor, ik hoorde op de achtergrond iemand basketballen volgens mij. Leek een ferme slam dunk richting het rinkel.de.kinkel.aan.diggelen basketbord.🙂Je bedoelt die grote scheur in de ruit?
Ja hoor gaat prima, dat ding kruipt per dag een cm omhoog zo'n beetje en daarna kan ze gaan dweilen.
Klopt ja, zou ik ook doen van deze vreemde gast.Ja best. Je moet soms mensen beetje laten schrikken he
Kwam mee met planten 😀Ziet er goed uit nanoe,waarom zie ik zoveel black mollie's,ben je daar een liefhebber van.
Ziet er goed uit nanoe,waarom zie ik zoveel black mollie's,ben je daar een liefhebber van.
Neem een paar guppen. 2 man 4 5 vrouw. Komt wel goed hoor 🙂Ik begrijp het idee erachter,heb ook wel eens gedacht om er jonge kardinalen of neons bij te plaatsen,is natuurlijk wel duur voer,en niet leuk voor de neon's om opgegeten te worden,maar het ligt wel een beetje in het karakter van de red-back's om levende vissen te eten die ze qua groote aankunnen.
De red back heeft volgens mij maar een klein /kort verterings-stelsel /kanaal als je kijkt naar de bek ( die ze soms uitzetten,bij voedsel uitspugen) dan is het verterings-kanaal naar anus (sorry) maar 2-3 cm.En in die korte afstand moet ook nog een soort van vertering plaatsvinden,en bij sommige liefhebbers die ze samenhouden met neon's of kardinalen is het van bek naar anus maar erg kort,heel vreemd dat ze dit aankunnen.
Ga ook eens kijken naar ander levend voer,niet echt diervriendelijk maar is niet anders
Neem een paar guppen. 2 man 4 5 vrouw. Komt wel goed hoor 🙂
Ja indd ook zwaardragers. 😛Molly's werkt dus ook 😉
Die black mollies zijn nog mooi ook! 🙂
Heb je de mollies gekozen omdat deze ook wat warmer willen zitten?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.