250x60x70 van Nanoe

Mooi die Manen Judith en veel plezier ervan.
 
Komen ze ook bij Jos Hut weg Judith?
 
Gaaf de maantjes die zullen het naar hun zin hebben in je bak!! Dikke kans dat het broertjes & zusjes zijn van de mijne ?.
 
Update

Gisteren de rode minors eruit gevangen. Ze takelen vooral de cory's erg toe. Ook zaten ze soms aan de manen te knabbelen, dus hup eruit.
@raoul gaat ze proberen af te richten. (Ik wens hem veel succes)

Vandaag veel rust in de bak. De mikrogeophagus zijn begonnen met territoriumgevechten en dat is een prachtig gezicht!
Henk de tank laat zich vandaag ook ineens zien, hij vind het blijkbaar ook wel lekker rustig zo.

En weer een foto update ook.
We blijven wat dingen rommelen met planten, beetje experimenteren wat goed gaat en wat werkt enzo.

20200819_204100.jpg

Mikrogeophagus
20200819_203132.jpg


Poging om de manen er fatsoenlijk op te zetten.... Ze zijn nu zo'n 12 cm van boven tot onder.
20200819_195720.jpg


Japonica garnaal
20200819_203310.jpg


Zebra
20200819_203241.jpg
 
Je bedoelt die grote scheur in de ruit?
Ja hoor gaat prima, dat ding kruipt per dag een cm omhoog zo'n beetje en daarna kan ze gaan dweilen.
Nee hoor, ik hoorde op de achtergrond iemand basketballen volgens mij. Leek een ferme slam dunk richting het rinkel.de.kinkel.aan.diggelen basketbord.:):regen:
 
Ik dacht eerst..... Iemand is aan het basketballen. Naja, het beeld van een basketnet-bord aan gruzelementen ken je wel.:)
 
Ziet er goed uit nanoe,waarom zie ik zoveel black mollie's,ben je daar een liefhebber van.
 
Ik had de black Molly's niet eens gezien en de zwarte die bij mij geboren zijn wel....
Maar leuk hoor!
 
Ziet er goed uit nanoe,waarom zie ik zoveel black mollie's,ben je daar een liefhebber van.

De baby's functioneren als levend voer.
Lijkt goed te werken, vind nooit baby's en ze zijn non-stop zwanger.
 
Ik begrijp het idee erachter,heb ook wel eens gedacht om er jonge kardinalen of neons bij te plaatsen,is natuurlijk wel duur voer,en niet leuk voor de neon's om opgegeten te worden,maar het ligt wel een beetje in het karakter van de red-back's om levende vissen te eten die ze qua groote aankunnen.

De red back heeft volgens mij maar een klein /kort verterings-stelsel /kanaal als je kijkt naar de bek ( die ze soms uitzetten,bij voedsel uitspugen) dan is het verterings-kanaal naar anus (sorry) maar 2-3 cm.En in die korte afstand moet ook nog een soort van vertering plaatsvinden,en bij sommige liefhebbers die ze samenhouden met neon's of kardinalen is het van bek naar anus maar erg kort,heel vreemd dat ze dit aankunnen.

Ga ook eens kijken naar ander levend voer,niet echt diervriendelijk maar is niet anders
 
Ik begrijp het idee erachter,heb ook wel eens gedacht om er jonge kardinalen of neons bij te plaatsen,is natuurlijk wel duur voer,en niet leuk voor de neon's om opgegeten te worden,maar het ligt wel een beetje in het karakter van de red-back's om levende vissen te eten die ze qua groote aankunnen.

De red back heeft volgens mij maar een klein /kort verterings-stelsel /kanaal als je kijkt naar de bek ( die ze soms uitzetten,bij voedsel uitspugen) dan is het verterings-kanaal naar anus (sorry) maar 2-3 cm.En in die korte afstand moet ook nog een soort van vertering plaatsvinden,en bij sommige liefhebbers die ze samenhouden met neon's of kardinalen is het van bek naar anus maar erg kort,heel vreemd dat ze dit aankunnen.

Ga ook eens kijken naar ander levend voer,niet echt diervriendelijk maar is niet anders
Neem een paar guppen. 2 man 4 5 vrouw. Komt wel goed hoor :)
 
Met de guppen als voer dan,,
 
Levend voer voor alle scalare's krijgt zo een hele nieuwe visie op voeren.
 
Die black mollies zijn nog mooi ook! :)
Heb je de mollies gekozen omdat deze ook wat warmer willen zitten?
 
Die black mollies zijn nog mooi ook! :)
Heb je de mollies gekozen omdat deze ook wat warmer willen zitten?

Molly's gekozen omdat mn man die wilde.
Guppen wilde ik sowieso al niet.
Dus was idd molly's of zwaarddragers, dus toen werden het molly's.
 
Terug
Bovenaan